En jaksa vastata viesteihin tai puheluihin. Onko se väärin?
Olen saanut moitteita tästä vaikka mun olemisen ei pitäisi kuulua kenellekään.
Kommentit (12)
Kukaan eikä mikään pakota. Älä sitten kuitenkaan ala missään vaiheessa ulisemaan kun kukaan ei ota yhteyttä eikä välitä yhyy yhyy...
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että saat homehtua loppuelämäsi ihan yksin ja unohdettuna ja ympärillesi kasvaa hänähäkinseittiä...Keskity vain itseesi.
Oletpa sinä miellyttävä ihminen. En homehdu yksin vaikka en vastaisikaan viesteihin.
Ap
Miten kukaan viitsii soittaa ja viestitellä sitten sulle. Ihmettelen vaan. Oletko joku kultakimpale.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan eikä mikään pakota. Älä sitten kuitenkaan ala missään vaiheessa ulisemaan kun kukaan ei ota yhteyttä eikä välitä yhyy yhyy...
En ala. Ei ole pelkoa.
Ap
Monella on se ajatus, että muut ovat heille tilivelvollisia ja suuttuvat, jos et vastaa. Tämä närkästyst usein naamioidaan muotoon "olin tosi huolissani".
En mäkään jaksais. Pyytämättä tulee whatsupkuvaviestiä jostain kummin kummin kaimasta vuosikymmenten takaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
En minäkään jaksa. Johtuu sairaudesta. Jotkut suuttuvat, ei sille voi mitään. Terveet eivät ymmärrä, mitä on olla pitkäaikaisesti sairas.
En viitsi tavoitella kovin montaa kertaa sellaista, joka vaivaudu vastaamaan.
Älä sitten ihmettele, jos huomaat olevasi täysin yksin eikä kukaan edes yritä ottaa enää yhteyttä.
Oletko mun isä? On väärin. Mun on hyvin vaikeaa tajuta, kun isä vaan sanoo, että ei lue viestejä, eikä pidä puhelinta mukana, eli käytännössä siis ei vastaa.
Kun isä osti aikoja sitten älypuhelimen, ilahduin, että nyt on helppo laitta (silloin pienistä) lapsista kuvia, videoita jne. kuten toisille isovanhemmille. Sanoi heti, että ei niitä aio katsoa ja ei katsonut.
Tekstareita siis joskus lähettäisin (kun ei saa puheluilla kiinni, tai kuvia), mutta ei niitä juurikaan katso. Ei vaikka lähettäisin linkin johonkin palveluun tai muun tiedon, jota etsinyt.
Minusta tuo on suorastaan ilkeää ja etäännyttää kyllä tehokkaasti.
Toivotaan, että saat homehtua loppuelämäsi ihan yksin ja unohdettuna ja ympärillesi kasvaa hänähäkinseittiä...Keskity vain itseesi.