Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaat miehen, joka on lähes kaikin puolin toiveidesi mukainen, mutta

Vierailija
09.05.2025 |

Mikä yksittäinen seikka kaataa sen, että et halua edes yrittää parisuhdetta hänen kanssaan?

Minä en halua tehdä elämästäni liian vaikeaa ja olenkin antanut pakit ihanille ja mukaville miehille mm. liiallisen etäisyyden takia, liian pienten lasten takia ja kaiken ajan vievän yrittäjyyden takia. Nämä olleet siis eri miehiä. Rakkaus ehkä voittaa kaikki esteet, mutta kosta tutustumisvaiheessa ei vielä olla siinä rakkaudessa, enkä halua rikkoa itseäni toistuvasti, niin toivotan hyvät jatkot ja jatkan etsintää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tutustumisvaiheessa voi tietää onko toinen kaikin puolin toiveiden mukainen. Sen takia on tuo tutustumisvaihe, jossa sitten selviää noita tuollaisia karsivia seikkoja, mitä aloittajakin luetteli.

Paitsi jos tutustuu ja rakastuu oikeassa elämässä. Silloin voi käydä niin, että on jo aidosti rakastunut ihmiseen, jonka elämä ei käytännössä solahda omaan kivuttomasti. 

Mutta itse olen sitä mieltä, että ne ehdottomat eit ovat sellaisia, joiden takia ei edes ihastuisi toiseen. Tupakointi, ræsismi, typeryys jne. Jos persoona on hyvä, käytännön asioista selviää kyllä. 

Vierailija
22/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on alaikäisiä lapsia. Se on kerran koettu ja siitä ei tullut mitään. Mies oli niin kiinni lapsissa. Joku pano kerran pari viikossa ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta hänen peniksensä on 10 cm.

Vierailija
24/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tutustumisvaiheessa voi tietää onko toinen kaikin puolin toiveiden mukainen. Sen takia on tuo tutustumisvaihe, jossa sitten selviää noita tuollaisia karsivia seikkoja, mitä aloittajakin luetteli.

Paitsi jos tutustuu ja rakastuu oikeassa elämässä. Silloin voi käydä niin, että on jo aidosti rakastunut ihmiseen, jonka elämä ei käytännössä solahda omaan kivuttomasti. 

Mutta itse olen sitä mieltä, että ne ehdottomat eit ovat sellaisia, joiden takia ei edes ihastuisi toiseen. Tupakointi, ræsismi, typeryys jne. Jos persoona on hyvä, käytännön asioista selviää kyllä. 

Ehdottomat "eit" ovat ainoa asia, mihin nykyään kyetään. Kaivetaan vaikka väkisin joku tekosyy sanoa ei.

Vierailija
25/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomat "eit" ovat ainoa asia, mihin nykyään kyetään. Kaivetaan vaikka väkisin joku tekosyy sanoa ei.

No miksi aloittaa parisuhdetta ihmisen kanssa, josta ei pidä. Ja nuo tuossa listatut on kyllä isolle osalle ihmisiä todella isoja asioita. Miten voisi olla intiimisti ihmisen kanssa, jota ei pysty kunnioittamaan?

Vierailija
26/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne negatiiviset asiat selviää jo heti seurustelun alkuvaiheessa, joten homma ei etene ihastumista pidemmälle.

Itse en edes ihastuisi tupakoivaan ja runsaasti alkoholia käyttävään mieheen. Junttimaisuus on myös este ja tatuoinnit, tietystikin myös se, että on varattu.

Koska itselläni ei ole lapsia, pitää miehenkin olla lapseton. Ei mielellään lemmikkejä. Koira esim. sitoo aivan liikaa, koska tykkään matkustella paljon.

Vierailija
27/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman hitaanpuoleinen tupakoiva rasisti linjoilla?

Vierailija
28/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma todennäköisesti kaatuisi siihen että MÄ en uskalla päästää lähelle, toisinsanoen viedä hommaa intiimimmälle tasolle koska sitä ennen pitäisi puhua tietyistä asioista. Mm siitä että en ole ollenkaan kokenut miesten kanssa. Pelkään että joku säikähtää ja lopettaa homman heti siihen tai pitää muuten vaan outona tai pahimmassa tapauksessa kertoo siitä vielä kavereilleen. Huoh. 

Vierailija
29/29 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman hitaanpuoleinen tupakoiva rasisti linjoilla?

Ajattelitko koko elämäntarinasi täällä jakaa?

Liittyykö siihen insesti?