Tuttavan isä kuoli 75vuotiaana kolmeen eri syöpään! ei ollut mitään mahdollisuuksia selvitä.
Kommentit (17)
Kuoli kolmeen eri syöpään samanaikaisesti? Mun isä kuoli koko vatsan alueelle ja suolistoon levinneeseen syöpään, mutta se laskettiin yhdeksi syöväksi.
Oli aika. 75 vuotta on jo korkea ikä.
K-piikeistä on tullut turbosyöpiä, japanilaiset tutkijat yrittivät varoittaa näistä.
Raamatussa sanotaan: Ihmisen ikä on 75 vuotta.
Oon kuulut että jotkut ei o selvinneet, vaan kuolleet
Tiedän myös miehen, jolla oli 3 syöpää ja kaikki nimenomaan eri syöpiä. Toki harvinaista mutta ei nyt kovinkaan tavatonta.
Vierailija kirjoitti:
Se on vanhentunutta tietoa !
On olemassa geneettisiä alttiuksia syövälle. Apellani oli 3 eri syöpää, joista viimeinen oli fataali.
Puolisollani oli yksi isänsä syövistä(parantui) ja hän kävi tutkituttamassa geeninsä.
Puolisoltani löytyi geenivirhe, joka altistaa tiettävästi viidelle eri syöpätyypille.
Uskon kyllä. Jotkut ei selviä hengissä edes yhdestä syövästä ja 25-vuotiaana.
Mun isovanhempi kun kuoli löytyi häneltä syöpää oikeastaan kaikkialta. Se johtui etäpesäkkeistä. Toki varmasti on mahdollista, että on ihan eri syöpiäkin. Varsinkin jos tehdään ruumiisavaus, voi siinä löytyä vaikka mitä sairautta.
Mitä syöpiä hänellä oli? Aika harvinaista että sairastaa kolmea eri syöpää. 75 vuotta taitaa olla lähellä miesten keskimääräistä elinikää Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Oli aika. 75 vuotta on jo korkea ikä.
Miksi alapeukut? Ei kukaan täällä ikuisesti ole :/
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä. Jotkut ei selviä hengissä edes yhdestä syövästä ja 25-vuotiaana.
Usein nuorien syövät ovat hyvin aggressiivisia, mutta silti syöpäsairaaloissa syövän aggressiivusuus ja nuori ikä ei tarkoita sitä, että pääsisi nopeammin hoitoon. Kokemusta on, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vanhentunutta tietoa !
Kuinka kauan sitten ihminen keskimäärin elää?
Kun se ensimmäinen syöpä leviää maksaan ja imusolmukkeisiin, muille syöville tulee tilaisuus päästä immunipuolustuksen läpi. Kun ihmiset elävät vanhoiksi syövät lisääntyvät.
Suvussani 90% on kuollut syöpään, ei aina siihen ensimmäiseen mutta seuraaviin.