Miksiköhän Gazan siviilien kohtalo ei kiinnosta?
Hesarissa oli tänään juttu parin tutkijan suulla siitä, että kumman hiljaa Suomen poliittinen johto on Gazasta. En siis ole mikään palestiinalaishuivia heilutteleva tyyppi, mutta onhan se tosi kylmäävää, että sekä Trump että Israel on oikeasti siirtämässä kokonaisen kansan pois alueelta, pysyvästi. Ja pitää siellä olevia nälässä, lapset kuolee nälkään. Eikä oikeastaan kukaan puhu tästä.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkään ei kukaan puhu, mikä on israelilaisten panttivankien kohtalo.
Israelilaiset osoittavat jatkuvasti mieltään Netanjahua vastaan, koska netanjahulle panttivankien vapauttaminen on toissijainen asia. Netanjahu haluaa vain tyhjentää gazan palestiinalaisista ja on siksi sabotoinut panttivankien vapautusta nyt jo yli vuoden ajan.
Panttivangit olisi vapautettu jo aikoja sitten mutta Israelia ei panttivangit kiinnosta. Heidät mieluummin uhrataan.
Terot ovat jo pidelleet porukalla panttivangit sellaiseen kuntoon, ettei heitä voi enää esitellä julkisesti. Lienevätkö enää elossakaan!
Panttivangeista julkaistaan jatkuvasti videoita, hyvässä kunnossa ovat olleet olosuhteisiin nähden.
Miksi? Miksi?? MIKSI??? =(
Vinkkejä:
Terroristeilla on vain yksi ainoa oikea kohtalo.
Miksi Nigerian kristittyjen kohtalo ei kiinnosta ketään
Gazalaiset viilaavat meitä linssiin. Jäätelöbaarit ja kaikki. Meidän vasemmisto huutaa, että siellä on nälänhätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa mitä me täällä pohjolan perukoilla asialle voidaan tehdä? Muuta kuin että tyyliin: "Soo soo!Lopettakaa toistenne tappaminen". Ei meillä ole ns. rahkeita tehdä mitään sen ihmeellisempää.
Poliittinen johto voisi halutessaan vaikkapa alkaa sanoa muutaman muun EU-maan kanssa yhdessä, että vttu ruokaa nyt lapsille. Eli alkavat painostaa Israelia ainakin ruoasta. Ja voisihan ne alkaa puhua siitä, että kansanhurma ei ole mahdollista ja että lopettakaa siitä puhuminen. Eli useampi EU-maa räksyttäisi asiasta, yhdessä. Nythän kukaan ei sano mitään.
Öö oletko tietoinen että he palestiinalaiset käytännössä haluavat tehdä saman Israelin kansalaisille? Tulla ei ole ns. "Hyviä tyyppejä" joita auttaa. Kasvattavat mainitsemistasi lapsista terroristeja.
Pitää valita kummat tuhotaan sukupuuttoon, juutalaiset vai palet. Ehdottomasti elämä juutalaisille.
Hamas on itse myontanyt etta suurin osa kuolleista ON terroristeja, oliko 70%
ja itse kaivautuvat koulujen ja sairaaloiden alle. Jokainen siviiliuhri on heille voitto.
Mikseivat paasta panttivankeja vapaaksi?
Suoraan Hamas-johtajan pojan suusta:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miksi?? MIKSI??? =(
Vinkkejä:
Meemistä 6kk vankilaan, mutta mitä luulette, onko tuon lainauksen videon muslimityttö vapaalla jalalla? :'D
Mitäpä tuohon sanoisi, jos tulee yllätyksenä se että mediassa pitään pinnalla niitä asioita mitä halutaan pitää. On vain yksinkertaisesti asioita joita ei suurista lehdistä voi lukea
Vierailija kirjoitti:
ja itse kaivautuvat koulujen ja sairaaloiden alle. Jokainen siviiliuhri on heille voitto.
Hamas on koko ajan ollut halukas luovuttamaan panttivangit mutta ongelma on että Israel EI halua panttivankien vapautuvan. Nyt he voivat pommittaa Gazan maantasalle. Israel ei tee elettäkään sen eteen että panttivangit vapautuisivat, heille panttivangit ovat arvokkaampia Gazassa, ei vapaana Israelissa. Israelin pommituksissa on myös jo kuollut kymmeniä panttivankeja.
Israelin tavoitteissa panttivankien vapautuminen on viimeisimpänä, kaikki muu menee panttivankien edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamas on koko ajan ollut halukas luovuttamaan panttivangit mutta ongelma on että Israel EI halua panttivankien vapautuvan. Nyt he voivat pommittaa Gazan maantasalle. Israel ei tee elettäkään sen eteen että panttivangit vapautuisivat, heille panttivangit ovat arvokkaampia Gazassa, ei vapaana Israelissa. Israelin pommituksissa on myös jo kuollut kymmeniä panttivankeja.
Israelin tavoitteissa panttivankien vapautuminen on viimeisimpänä, kaikki muu menee panttivankien edelle.
Väärin. Israelun kolme kärjessä listalla on panttivankien vapautuminen. Viime viikonloppunakin tuli miestappiota, kun tunnelit oli ansoitettu. Vapautuneet ovat kertoneet olleensa n 40m syvällä.
Jos naapurissani olisi kymmeniä vuosia riehunut minua ja kaltaisiani vihaavan hullukultin poppoo, jonka jäsenet ovat terrorisoineet mua ja mun porukoita, niin kyllä meillä tulisi viimeinen niitti vastaan. Hyökkäyksiä, terrori-iskuja, raiskauksia, kidnappaamisia, murhia, ikuisen vihan ja sodan julistamista mua ja mun porukoita vastaan, vain erilaisuuden, ylimielisyyden ja ylemmyyden tunnon takia. Miksi seuraavienkin sukupolvien tarvitsisi elää vihamielisten vihollisten naapureina. Osa vihakultin jäsenistä ovat saaneet meiltä työpaikan. Ovat siis käyneet meillä töissä ja tienanneet rahaa elämiseen. Mun porukan jäsenet olisi tapettu naapurin kultin mailla heti kun sinne olisivat jalallaan astuneet.
Syttyiskö naapurin rupunen tönö ilmiliekkeihin terrorisoinnin päätteeksi? No enpä tiedä. Ehkä. Haittaisko jos siinä rytäkässä tulisi jokunen ruumis? Tuskin. Niitähän on vuosien vihanpidon aikana kertynyt muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisten siirtokuntia laajennettu 2%.
Yhteensä n 2,5%
Who 'RODE' Muhammad All Night Long and Why?