Rankkaa kirjoittaa kirjaa elämästäni
Kommentit (19)
Totta. Ei kaikki ole välttämättä silti sun vika. Monesti on ollut manipuloivia ihmisiäkin ja systeemit, kun nuoruutta ajattelee. Ehkei kaikkea viitsi kirjaan laittaakaan, vaikka tuntuu että sen saisi pois sillä tavalla, muttei viitsi jakaa kenenkään riepoteltavaksi asioita. Ellei joku vaan sitten laita, muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai. MInusta se oli hienoa kirjoittaa kirja omasta elämästä.
Et ole kirjoittanut kirjaa. Sen näkee jo tuosta näytteestä.
V i r h e ?
Ei, vaan tekemäsi valinta,
joka perustui juuri tuonhetkisen ihmisyytesi saldoon, kaikkineen.
Niihin resursseihin, tietotaitoon, kapasiteettiin, joka sinulla käytössäsi oli.
Näin minä ajattelen.
Enkä päivääkään vaihtaisi pois..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kirjoittanut kirjaa. Sen näkee jo tuosta näytteestä.
Kylläpä oli tyhmä väite. Todellakin olen. 😂
Onko ap monesko yritys paeta kirjoittamiseen itsensä aitoa kohtaamista? Sen myöntämistä että olet epäonnistunut elämässäsi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap monesko yritys paeta kirjoittamiseen itsensä aitoa kohtaamista? Sen myöntämistä että olet epäonnistunut elämässäsi täysin.
Nimenomaan kohtaan itseni aidosti kirjoittaessani. Siksi se niin rankkaa onkin. Myönnän epäonnistumiseni kirjassani. Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
'Miksi sinun elämäsi kiinnostaisi ketään?'
Joku palstaaja rientää välittömästi minun kommenttieni perään mitätöimään minut tämäntyyppisin viestein:
'Ketään ei sinun [se ja tämä] kiinnosta.' ---
Voi tietysti olla Aapeelle osoitettuja, mutta olisiko kuitenkin kiusana minulle? 🤷
Tänään aiemmin toisessa ketjussa sama..
Oletko sama tyyppi? Et tunne minua. Mikä sinulla on minua vastaan? Aspergeriniko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kohtaan itseni aidosti kirjoittaessani. Siksi se niin rankkaa onkin. Myönnän epäonnistumiseni kirjassani. Oliko muuta?
Häpeästään harvoin tuolla tavalla vapautuu. Se on usein loppu elämänmittainen. Jossain tapauksissa täysin ansaittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeästään harvoin tuolla tavalla vapautuu. Se on usein loppu elämänmittainen. Jossain tapauksissa täysin ansaittua.
Kerropa nyt meille miten kyse vapauduit häpeästäsi ja mitä sinä minun tuntemattoman häpeästä tiedät?
Itse kirjoitin tietystä elämänvaiheesta, mutta se kävi liian rankaksi ja jätin ainakin toistaiseksi kesken. Ehkä jatkan joskus, ehkä en. Ei siitä kovin hyvää edes tulisi, mutta ehkä jotain ajankuvaa kumminkin ja vertaistukea jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt meille miten kyse vapauduit häpeästäsi ja mitä sinä minun tuntemattoman häpeästä tiedät?
On monta tarinaa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monta tarinaa tuosta.
Mistä?
💛
Joku todella häijy, pahanilkinen, läpeensä omaan elämäänsä ja todennäköisesti omaan peilikuvaansa tyytymätön, katkera nainen kirjoittaa nyt rumuuksia toisille naisille.
Älkää hyvät naiset menkö tuohon toksiseen matokoukkuun, hän ilmiselvästi haluaa tietoisesti luoda mielipahaa.
*Oikeasti tsemppiä, jos joku N päättää tarttua kynään ja kirjoittaa elämästään.. [Vaikka kustantamoon ei teksti päätyisikään, niin rakentavaan itsereflektioon ainakin]!
💛👋🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monta tarinaa tuosta.
Mistä?
*Tämä.👹
Vierailija kirjoitti:
💛
Joku todella häijy, pahanilkinen, läpeensä omaan elämäänsä ja todennäköisesti omaan peilikuvaansa tyytymätön, katkera nainen kirjoittaa nyt rumuuksia toisille naisille.
Älkää hyvät naiset menkö tuohon toksiseen matokoukkuun, hän ilmiselvästi haluaa tietoisesti luoda mielipahaa.
*Oikeasti tsemppiä, jos joku N päättää tarttua kynään ja kirjoittaa elämästään.. [Vaikka kustantamoon ei teksti päätyisikään, niin rakentavaan itsereflektioon ainakin]!
💛👋🌹
Ai niitä Marjattajia tai Ritvoja. 😉