PORVARIHALLITUS TULOSSA! Kommentteja?
Kommentit (26)
Riittävästi teille porvarihallitusta niin johan itkette. Itse asun maassa jossa on porvarihallitus ja täällä ei todellakaan tueta naisten työssäkäyntiä, koska päivähoito on kalliimpaa kuin keskivertonaisen palkka. Jopa kunnallinen päivähoito.
Noh mitäs siitä, meidän roskaperhekin joutaa pakkaseen kuolemaan, mitäs meillä, kun ei edes tienata tarpeeksi.
' saatiin' porvarihallitus v.1991. Mistähän nyt leikattais ja karsittais? Asumistuen vois tietty poistaa kokonaan ja lisätä asuntolainan verovähennysoikeutta, kaikki oikeat ihmiset asuvat kuitenkin omistusasunnoissa. Ja eihän kotihoidontukea tarvita, kaikkien äitienhän kuuluu muutenkin jäädä kotiin hoitamaan alle 20v lapsia. Naisten palkatkin nousee, kun vähenee niin paljon naisten osuus työmarkkinoilla, eikä työnantajan enää tarvitse pelätä raskautta, kun naisen saa sitten irtisanoa ihan rauhassa ja patistaa kotiin.
Poistetaan varallisuusveron lisäksi pääomatulojen verot kokonaan. Sitten voidaan palkkatuloverolle laittaa tasaprosentti 35, joka tietysti maksetaan ihan niistä pienimmistäkin luuseripalkoista. Julkisella terveydenhuollolla menee niin huonosti, että kannattaa ajaa alas koko systeemi, tuetaan mieluummin yksityislääkärillä käyntiä. Ja ne joilla ei ole varaa maksaa omavastuuosuutta, eihän ne mitään hoitoa tarvitsekaan.
Jipii, Porvarlahti rules!!
Johan Demarit ovat olleet vallassa aikansa eikä tämä maa anakana parempaan ole mennyt :-(
Katsotaan nyt neljä vuotta mitkä tuulet puhaltaa, äänestettään sitten pakka uusiksi jos tulos ei tyydytä. Itse en äänestänyt tällä kertaa suurimpia puolueita vaan arvojen takia Vihreitä, jotka onneksi saivatkin lisäpaikan.
Muistakaa se! Takaan, että alijäämä on 4 vuoden päästä. Ihan veronalennusten takia.
Olen surullinen, ahdistunut, masentunut ja harkitsen maastamuuttoa.