Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen tuliaislahjan keksisitte tälläiselle naisihmiselle?

Vierailija
04.05.2025 |

Eli olen ostamassa tuliaisia perheelle ja sukulaksille ja olen ostanut jonkun tavara asian jokaiselle mutta eräälle naiselle en keksi mitään. Hän on vanhempi, melkeinpä 70v, aika tarkka luonteeltaan,  ei juo alkoholia eikä käytä meikkejä yms .herkkä iho joten en osaa mitään kosmetiikka yms tuotetta ostaa. Lisäksi on just nyt laihdutuskuurilla joten mitään suklaata ei voi myöskään. Kahvia vien jo muuten mutta keksittekö jotain muuta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni paikallinen herkku, tosiaan mausteita, hunajaa, hilloa, oliiviöljyä...  vaikea sanoa kun ei tiedä missä olet. 

Vierailija
22/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostatko tuliaista kotimaan reissulta vai ulkomaanmatkalta palatessasi, vai muuten kylään mennessäsi?

Ulkomaan reissulta palaessa . En mä mitään krääsää ajatellut vaan tarpeellista. Jonkun pienen jutun olen jokaiselle miettinyt...

Ok. Kävisikö joku kaunis, koristeltu pieni tabletti-/pillerirasia tai koristeltu pieni käsipeili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kahvi riitä ihan hyvin? Sehän on hyvä lahja. Tee ja hunaja on hyvä vieminen myös. Ei ihmiset kaipaa mitään tavaraa. 

Vierailija
24/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi tai kaitaliina