Millaisen tuliaislahjan keksisitte tälläiselle naisihmiselle?
Eli olen ostamassa tuliaisia perheelle ja sukulaksille ja olen ostanut jonkun tavara asian jokaiselle mutta eräälle naiselle en keksi mitään. Hän on vanhempi, melkeinpä 70v, aika tarkka luonteeltaan, ei juo alkoholia eikä käytä meikkejä yms .herkkä iho joten en osaa mitään kosmetiikka yms tuotetta ostaa. Lisäksi on just nyt laihdutuskuurilla joten mitään suklaata ei voi myöskään. Kahvia vien jo muuten mutta keksittekö jotain muuta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatko tuliaista kotimaan reissulta vai ulkomaanmatkalta palatessasi, vai muuten kylään mennessäsi?
Ulkomaan reissulta palaessa . En mä mitään krääsää ajatellut vaan tarpeellista. Jonkun pienen jutun olen jokaiselle miettinyt...
Ok. Kävisikö joku kaunis, koristeltu pieni tabletti-/pillerirasia tai koristeltu pieni käsipeili?
Eikö se kahvi riitä ihan hyvin? Sehän on hyvä lahja. Tee ja hunaja on hyvä vieminen myös. Ei ihmiset kaipaa mitään tavaraa.
Joku pieni paikallinen herkku, tosiaan mausteita, hunajaa, hilloa, oliiviöljyä... vaikea sanoa kun ei tiedä missä olet.