Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies ymmärtämään, että hän itse aiheuttaa kohta eron?

Vierailija
04.05.2025 |

Mies ei ole halunnut seksiä vuosiin. Olen monta kertaa aiheesta hänelle puhunut ja sanonut, että se on minulle ongelma ja että haluan vielä saada seksielämän, joko hänen kanssaan tai jonkun muun kanssa. Olen kustantanut hänelle testosteronimittauksen, oli normaalin rajoissa, vaikka alempana kuin nuorilla. Miehen mukaan hänellä ei ole kyvyttömyyttä eikä haluttomuutta. Hän ei vaan käytännössä koskaan halua seksiä. Olen puhunut eroamisesta, mies ei halua erota. Tämä on todella turhauttava tilanne, koska mies voisi itse omalla toiminnallaan muuttaa avioliittomme taas hyväksi, tarvitsisi vain harrastaa kanssani seksiä. En ymmärrä häntä, miksi tahallaan ajaa avioliitto eroon, kun hän ei eroa haluaisi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppu halut exän kanssa, syy oli hänen vaginassaan käyttämät lääkevoiteet jotka yhdynnässä muodostivat pistävän tuoksuisen vaahtoavan liman. Ei nähnyt tätä ongelmana, mutta minä näin. 

Onko sinulla jotain vastaavaa?

Exälläsi oli lääkkeitä vaativia ongelmia sukuelimessään, todennäköisesti seurauksena seksistä kanssasi ja se oli sinulle ylitsepääsemätön ongelma? Mitäpä, jos olisit käyttänyt kortsua tai keskittynyt muunlaiseen seksii  kuin yhdyntöihin?

Vierailija
22/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyytyväinen elämäänsä ilman seksiä. Luultavasti olet hyvä kokki ja kodinhengetär, kun haluaa olla kanssasi. Toisekseen, hän luultavasti pitää sinua itsestäänselvyytenä, eikä ota uhkailujasi erosta enää tosissaan, kun sitä on jatkunut jo kauan, etkä silti ole eronnut. Eroa, jos haluat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile millaista seksinne oli, silloin kun sitä vielä oli.

Makasitko lahnana, vaadit orgasmin ja sen jälkeen pieraisit ja käänsit kylkeä? 

Minä olin kokeilunhaluinen ja varmasti keskimääräistä naista vapaamielisempi.

Ap

Vierailija
24/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on miehen kanta asiaan? Kai te olette keskustelleet asiasta vähän syvällisimmin kuin uhkailuilla ja puolusteluilla?

Vierailija
25/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ootko ap haluttavan näköinen ja tuntuinen?

Silläkin kuitenkin on myös merkitystä...

Omasta mielestäni on ja vieraat ihmiset yleensä kommentoivat niin. Ehkä en sitten miehen mielestä ole.

Ap

No et, kun ei mitään tapahdu. Sinuna ottaisin vähän rajummat otteet käyttöön. Ainakin selviäisi mikä on miehesi lopullinen mielipide.

Mitä tarkoittaa rajummat otteet?

No hyvän maun tuolla puolen, mutta silti laillisella puolella...

Siis huolellinen valmistautuminen ja sitten vamppaus ilman armoa :D

Vierailija
26/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile millaista seksinne oli, silloin kun sitä vielä oli.

Makasitko lahnana, vaadit orgasmin ja sen jälkeen pieraisit ja käänsit kylkeä? 

Minä olin kokeilunhaluinen ja varmasti keskimääräistä naista vapaamielisempi.

Ap

Ok, ukkosi ei halua enää tuhannen munan naista. Case closed. 

Vierailija
27/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni on ja vieraat ihmiset yleensä kommentoivat niin. Ehkä en sitten miehen mielestä ole.

Ap

No et, kun ei mitään tapahdu. Sinuna ottaisin vähän rajummat otteet käyttöön. Ainakin selviäisi mikä on miehesi lopullinen mielipide.

Miten siis, en saa tuosta kiinni?

Vierailija
28/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on miehen kanta asiaan? Kai te olette keskustelleet asiasta vähän syvällisimmin kuin uhkailuilla ja puolusteluilla?

Hän ei ole enempää puhunut, on mykkäkoululuilijatyyppiä.

Ap

Vierailija
29/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmeisesti saa liitostanne silti paljon muita hyötyjä, kun ei halua lähteä.

Huolto pelaa. 🤣

Vierailija
30/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole enempää puhunut, on mykkäkoululuilijatyyppiä.

Ap

Eli et saa keskustelua etkä seksiä. Moyä saat ja onko se tarpeeksi suhteessa siihen, mitä saisit jos eroaisit? Tätähän et voi tarkalleen tietää. Onko suhteenne muuten läheinen, onko huumoria, henkistä yhteyttä edes ajoittain? 

Vierailija
31/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten siis, en saa tuosta kiinni?

En ala kirjoittamaan mitään reginaa. Joko tajuut tai sitten et. Lopeta jahkailu.

Vierailija
32/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on jos mies ei halua erota. Erota voi ilman toisen lupaa joten voit erota koska haluat eri asioita kuten seksiä parisuhteessa. Olen eronnut itsekkin sen takia ettei kumppani halunnut. En odottanut vuosia ei se muuksi muutu jos toinen ei halua niin en väkisin sitten halua itsekkään. Nyt minulla on mies joka haluaa seksiä.

Vierailija
34/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä seksiä miehenä noin vaan harrasteta jos ei kohde aiheuta himotusta. Pitää se ylimääräinen liha saada eloon mikä naisilta puuttuu joten naisilta sellainen seksin haluitta harrastaminen onnistuukin.

Vierailija
35/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään ällöttävämpää kuin harrastaa seksiä silloin kun ei itse halua. Olen tehnyt tätä pitääkseni miehen tyytyväisenä mutta tulee hyväksikäytetty olo. Mies tiesi että en halua. Ei hän pakottanutkaan mutta pitkään kun ollaan oltu niin ajattelin sen olevan "velvollisuus".

Vierailija
36/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nalkutus, erolla uhkailu ja testosteronitesti ainakaan saavat toivottua tulosta eli haluamaan seksiä sinun kanssasi.

Vierailija
37/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan hänellä ei ole kyvyttömyyttä eikä haluttomuutta. Hän ei vaan käytännössä koskaan halua seksiä.

Haluttomuutta se nyt ainakin on. Mutta miksi häntä ei haluta?

Oletko sinä hänelle vain kodin hengetär, ruoan laittaja tms.? Jos vaimo muistuttaa enempi äitiä tai taloudenhoitajaa, ei sellaista kohtaan mitään seksihalujakaan kyllä ole.

Tai jospa mies ei kaipaa enää muuta elämäänsä kuin pelkkää toveruutta.

Vierailija
38/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut pariterapiaa? Siellä syyt voisivat selvitä. 

Vierailija
39/39 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta muovimlkku ja lopeta vonkaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi