Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vain roska kaikille koska en saa mistään työpaikkaa.

Vierailija
03.05.2025 |

Ei huvita enää olla hyvä ihminen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luonnevikaisista ja asennevammaisista, olethan sentään itsellesi ihminen(toivottavasti)

Vierailija
2/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luonnevikaisista ja asennevammaisista, olethan sentään itsellesi ihminen(toivottavasti)

Ei huvita enää olla turvallinen kansalainen kun systeemi ja sen ihmiset näin uskottomasti hylkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa Suomessa. Venäjäbotti ilmoitettu ylläpidolla ja pyydetty poistettavaksi.

Tietysti pitää. Etkö sinä lue uutisia? Tiedätkö ketkä on hallituksessa?

Vierailija
4/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kelaan aseen kanssa ja käytä sitä

Vierailija
5/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittää arvonsa itse. Älä edes mieti muuta, pidä itsesi henkisesti fyysisesti kunnossa,  että pärjäät sitten työssä. Säännöllinen rutiini, liikuntaa, lukemista ym. Ja saat myös iloita kesästä.

Vierailija
6/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita enää olla turvallinen kansalainen kun systeemi ja sen ihmiset näin uskottomasti hylkäävät.

Itsekin olen aina ollut sitä mieltä, että jos kukaan mukaan ei anna, niin ei silloin tarvitse itsekkään. Tämä kyllä hyvin kumoaa niiden naisasianaisten argumentit, että miehen pitäisi olla muutakin kuin kiltti, sillä yhteiskunnassa, jossa ottaminen on kaikkein helpointa, on kilttinä oleminen ihmisen suurin saavutus😅😅

Vierailija
7/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kelaan aseen kanssa ja käytä sitä

Yhtä hyvin voin mennä pankkiin sen aseen kanssa. 

Vierailija
8/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen aina ollut sitä mieltä, että jos kukaan mukaan ei anna, niin ei silloin tarvitse itsekkään. Tämä kyllä hyvin kumoaa niiden naisasianaisten argumentit, että miehen pitäisi olla muutakin kuin kiltti, sillä yhteiskunnassa, jossa ottaminen on kaikkein helpointa, on kilttinä oleminen ihmisen suurin saavutus😅😅

En ole kiltteyttä velkaa kenellekkään. Mitä enemmän multa viedään sitä enemmän otan.

Vierailija
9/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen määrittää arvonsa itse. Älä edes mieti muuta, pidä itsesi henkisesti fyysisesti kunnossa,  että pärjäät sitten työssä. Säännöllinen rutiini, liikuntaa, lukemista ym. Ja saat myös iloita kesästä.

Anteeksi? Miten se hyvä kunto auttaa rahan saantiin kun töitä ei ole? Haluan rahaa ymmärrätkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi