Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KALPA ON SUOMEN MESTARI!!

Vierailija
03.05.2025 |

KUOPIOSTA KAJAHTAA PERKELE!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipan fanit ovat ihan uskomattoman hienoja. Tuolla edelleen kannattavat omiaan.

Onnea Kalpalle ekasta mestaruudesta.

Vierailija
2/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävä kalakukko!🐟🎵🎶🔊

Vierailija
4/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voittaako ensi vuonna Stanley Cupin NHL:ssä, en usko. 

Vierailija
5/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpa on miekka.

Vierailija
6/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ku saipa ei voittanu. Tämän lähemmäks kanadamaljaa ne ei tuu ikinä pääsemään

Vierailija
7/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
8/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kalpa ja kiitos Saipa. 

Kalpa on nyt mestari ja olen odottanut tätä vuodesta 1991, jolloin ensimmäisen kerran menin halliin pelejä katsomaan.

Saipa oli paras vastus mitä saattoi tulla vastaan. Teidänkin hetkenne tulee vielä.

Vierailija
9/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentävä kalakukko!🐟🎵🎶🔊

Tämä.

Vierailija
10/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska ku saipa ei voittanu. Tämän lähemmäks kanadamaljaa ne ei tuu ikinä pääsemään

Sanoin samaa vuonna 1991 kun Kalpa hävisi Tepsille finaalin. Ja saman vuonna 2017 kun se hävisi Tapparalle.

Ja nyt se voitti. Kyllä se sieltä aikanaan tulee.

Vierailija
11/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin samaa vuonna 1991 kun Kalpa hävisi Tepsille finaalin. Ja saman vuonna 2017 kun se hävisi Tapparalle.

Se vaatii rahotuspohjan muuttamisen ja uuden hallin ja sit SaiPa ei oo enää SaiPa

Vierailija
12/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain urheilussa, oletan.

Vierailija
13/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ennätät, niin mieti SaiPan matkaa tähän. Ei oikeastaan pitäisi olla valittamista, kuitenkaan. 

Vierailija
14/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii rahotuspohjan muuttamisen ja uuden hallin ja sit SaiPa ei oo enää SaiPa

Kalpa kävi kyntämässä kakkosdivarissa välillä ja nousi takaisin ja nyt se on v i t t u MESTARI! 

Vierailija
15/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain urheilussa, oletan.

Siehän sälli oot.

Vierailija
16/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä liittyy pääkaupunkiseudun äitien vauva-palstaan?

Vierailija
17/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ennätät, niin mieti SaiPan matkaa tähän. Ei oikeastaan pitäisi olla valittamista, kuitenkaan. 

Se on juuri näin. Olen tietysti itse nyt fiiliksissä, mutta helkkari vieköön Saipa te veditte hommaan pitkälle ja oli siinä ja siinä että meinasi Kalpallekin käydä kalpaten. Ei tarvitse hävetä ja uskoisin että kun yö on nukuttu niin hopea alkaa kirkastua.

Vierailija
18/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri näin. Olen tietysti itse nyt fiiliksissä, mutta helkkari vieköön Saipa te veditte hommaan pitkälle ja oli siinä ja siinä että meinasi Kalpallekin käydä kalpaten. Ei tarvitse hävetä ja uskoisin että kun yö on nukuttu niin hopea alkaa kirkastua.

💛🖤💛

Vierailija
19/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajata hunajata hunajata sulle! Hunajata hunajata hunajata mulle! Onnea Kalevan Pallo! 🐟🐓

Vierailija
20/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💛🖤💛

Tämä miesten välinen hellyys alkaa nyt menemään liian pitkälle.