Lidlin surkeaksi menneet etukupongit
Ennen oli oikeasti hyviä etukuponkeja ja useita vielä. Nykyään on surkeita, ja korkeintaan 1 tai 2 kpl. Nytkin vain -20% jostain mehujäästä.
Kommentit (12)
Mutta viikonlopputarjoukset ovat parantuneet.
Punalappuale on myös huonontunut ollen nykyisin enää -20 % aiemman -30 % sijaan.
Koko poonussysteeminsä on hanurista. En viitsi koko sekavaan ja työlääseen senttijahtiin sekaantua laingan.
Lapsen tulille kirjaan itset6yydytyskassalla puhelinnumerollaan, jolloin saan myös rapatit.
Vierailija kirjoitti:
Punalappuale on myös huonontunut ollen nykyisin enää -20 % aiemman -30 % sijaan.
Helpotus, en enää katsele lappuja laingan.
Mää en käytä mitään sovelluksia enkä varsikaan osta mitään tuotteita jotka saa äpillä halvemmalla.
Kun riittävästi halpuutetaan niin ei ole vara antaa yhtä suuria " etuja", kun menis tappiolla.
Kaikki kupongit ja bonukset ovat kusetusta. Joilla asias sidotaan tiettyyn ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Mää en käytä mitään sovelluksia enkä varsikaan osta mitään tuotteita jotka saa äpillä halvemmalla.
Minä s-bonus mobiilin (laiskana) käyttäjänä tajusin vasta joitain kuukausia sitten että meillekin tulee aina joku kuukausituote alennuskupongilla. Kaikki olleet niin hyviä ja itselle maistuvia, että olen käynyt lunastamassa! Ollut pitsaa, jätskiä, juustoa ja nytkin limua. Näin tiukkoina aikoina kelpaa parin euron alennuskin mulle kyllä!
Niinkuin Lidl julisti että meillä on aina samat edulliset hinnat kaikille ja silti tuli paskaäppi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta viikonlopputarjoukset ovat parantuneet.
Ei minun mielestäni. Esim tänään ei mitään mulle.
Alkuun hyvät tarjoukset että saatiin mahdollisimman moni liittymään järjestelmään. Nyt voi jo huonontaa tarjouksia. Järjestelmän kulut on leivottu hintoihin ja kohdennettu mainonta onnistuu ostodatan perusteella.
Suomi on muuten ainoa maa jossa Lidlillä on käytössä tuollainen kanta-asiakasohjelma. Mitä se kertoo suomalaisista?
Joo harvoin nykyään tulee käytettyä Lidlin äpin tarjouksia. Aina jokin turha tuote tarjouksessa. Muutoinkin ovat kovasti hintoja nostaneet.
Oho, eipäs ollutkaan kun -10%.