Pelkäätkö että miehesi löytää pian paremman?
Kommentit (41)
Kun on saanut huonot eväät parisuhteista - henkistä taloudellista fyysistä ja sosiaalista väkivaltaa - ja itsekunnioitus arvostuksineen vietty kokonaan alistamalla, niin
- mitäpä lottoat? Ovat pörränneet keppi tanassa suuntaan jos toiseen.
Ja ei, en ole huomannut kuin liian myöhään. Koska sinisilmäinen ja tyhmä
En todellakaan pelkää. Saattaa toki löytää paremman, mutta ei se mahdollisuus minua pelota. Viihdyn niin mainiosti yksinänikin, että sinkkuelämä saattaisi pikemminkin olla minulle parempi vaihtoehto kuin parisuhteessa eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelkään ja haluaisin, että hän jo jättäisi minut. Onneksi seurustelumme on niin alussa, ettei se sattuisi vielä niin pahasti ja pääsisin siitä helpommin yli. Olen täysi mitättömyys häneen verrattuna, hän on huippukoulutettu, komea ja vielä nuorempikin. Jos hän on 10 , olen minä noin 2.
Alussa se juuri sattuu eniten, kun toisesta on vielä ideaali kuva. Tutustuessa lisää havaitsee toisessa ne viatkin eikä luopuminen niin kovasti satu. Mistä jotkut on saaneet päähänsä että helpommin pääsisi yli?
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan pelkää :D Sen verran paljon sai aikoinaan työstää että ylipäätään lähdin ulos sen kanssa ja sen verran paljon mulla edelleen olis ottajia, että ei varmasti kyllä uskalla irti päästää.
Sama täällä 💃
Kyllä ne on naiset jotka löytävät aina paremman.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään. Mies on kaikilla mittareilla mua parempi enkä ymmärrä miksi otti minut alunperin.
1 rehellinen löytyy joukosta.
En pelkää. Mies on vähän flirtti, mutta ei sen kummemmin etene, vaikka naiset helposti ihastuvat. Sitten vaan vitsailee heistä. Taitaa olla vähän huono itsetunto, kun itsekin saan jonkin verran huomiota. Muuten kyllä ihan kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan pelkää :D Sen verran paljon sai aikoinaan työstää että ylipäätään lähdin ulos sen kanssa ja sen verran paljon mulla edelleen olis ottajia, että ei varmasti kyllä uskalla irti päästää.
No eihän se silloin tiennyt oletko minkään arvoinen kuitenkaan.
Ehkä ei tänä päivänä kysys ollenkaan ulos.
En, olen ollut saman miehen kanssa 20 vuotta. Nyt viimeisen kolmen vuoden aikana olen harrastanut sivusuhteita ja nyt neljäs sivusuhde menossa. Kolme miehistä on ollut sinkkuja. Tämä viimeinen on suhteessa, tosin avosuhteessa vain ja eivät edes asu yhdessä.
Aviomieheni on onnellinen ja tyytyväinen elämään kanssani.
Oksettava .. Huohrah olet.
Ei se tarkoita että olisi parempi kehen rakastuu. Intohimo ei kestä ikuisesti. Uusi voi olla huonompi mutta antaa sen minkä arki meiltä tappoi.
Ei tuo vanha, laiska ja mukavuudenhaluinen enää viitsi ja jaksa alkaa näkemään sellaista vaivaa.
Voi löytää tai olla löytämättä. Aika sitoutuneelta tuntuu tähän perhehommaan eli varmaan sitten lasten lähdettyä vasta, jos jotain liikkeitä on tekemässä.
Jos löytää, niin löytää. Ei siitä sen enempää.
Kenet se voisi edes löytää tai saada sieltä vihreämmiltä niityiltä?
Nopeasti palaa kuitenkin takaisin etsintäreissultaan.
Ei, minä olen parasta mitä kellään voi olla. Jos pelottaa, niin itsetuntoa kannattaa parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä olen parasta mitä kellään voi olla. Jos pelottaa, niin itsetuntoa kannattaa parantaa.
Vau, sulla ei ainakaan itsetuntoa puutu.
Kyllä pelkään ja haluaisin, että hän jo jättäisi minut. Onneksi seurustelumme on niin alussa, ettei se sattuisi vielä niin pahasti ja pääsisin siitä helpommin yli. Olen täysi mitättömyys häneen verrattuna, hän on huippukoulutettu, komea ja vielä nuorempikin. Jos hän on 10 , olen minä noin 2.