Perussuomalaiset arvot kunniaan
Perussuomalaisiin arvoihin kuuluu työnteko ja yrittäjyys, ei tukien varassa kotona makaaminen ja yhteiskunnan syyttäminen omasta epäonnistumisestaan. Puolueen kannatus tulee raketoimaan seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Kommentit (83)
Tämä langa vetää loisivia demaripiruja puoleensa naukumaan kuin sokeri muurahaisia :D
Demaripirujen eeppistä ölinää ja mylvintää tiedossa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä langa vetää loisivia demaripiruja puoleensa naukumaan kuin sokeri muurahaisia :D
Demaripirujen eeppistä ölinää ja mylvintää tiedossa!
Kukahan täällä "naukuu"? Viisainta toki olisi olla hiljaa ja kommentoimatta persujen aloituksia mutta joskus sitä erehtyy. Ehkä vain odottelen seuraavia vaaleja ja katselen kun persut yllättyvät. Suomalaiset ovat suurimmaksi varsin sivistyneitä ihmisiä joten luulen ettei persujen vöyhkäämistä kannata huomioida.
Persujen arvot eli valehtelu käy selväksi ao lauseesta:
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/riikka-purra-kokoomus-haluaa-leikata-p…
Rasistinen ja jälkeenjäänyt puolue joka täynnä lapsellisia reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen ja jälkeenjäänyt puolue joka täynnä lapsellisia reppanoita.
Jep, huomaa näissä keskusteluissakin että on kuin puluparven kanssa yrittäisi väitellä
Eikös puolueen perustaja ole edelleen sopeutumisrahalla?
Päivittäinen persu aiheinen jankutus meneillään taas.
SEURAAVA HALLITUS ON PERSUT KEPU JA KD.
Persupuudeli räksyttää, hau, hau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmemmät ihmiset koulutuksellaan pätee,koulutuksia on paljon turhanpäiväsiä.Humaaneissa on vaikka mitä hulluja.
Tarkoitat siis kirkkoslaavin tohtoria
Halla-ahon kannatus romahti rökääleesti 67 %. Ei kirkkoslaavi eikä 8v vieraissa olo auttanut tohtoria. Häpeällinen kannatus romahdus. 😂😂😂😂😂
Kyllä tämä kotona makaamisen "kultti" on ihan porvaristosta lähtöisin. Työhön ei kelpaa enää oikein kukaan ja vittuilulla johtaminen kuuluu asiaan. Toimimaton tietotekniikka tuodaan vielä työtä jarruttamaan ja siitäkin syytetään työntekijää.
Itse olen painanut duunia ja opiskellut tauotta jo 54 vuotta ja työuria pitäisi vielä pidentää. Ei ole ollut edes pitkiä lounaita työtä pätkimässä.
mun mielestä on erinomaista että sebusta ja vigeliuksesta on auennut perussuomalaiset arvot eli tykkää ottaa anneliin ja tykkää että mies käsittelee vähän kovakouraisesti samalla kun laittaa persua anneliin
Vierailija kirjoitti:
Persupuudeli räksyttää, hau, hau.
Vassu hullu jankuttaa. vuh vuh
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä on erinomaista että sebusta ja vigeliuksesta on auennut perussuomalaiset arvot eli tykkää ottaa anneliin ja tykkää että mies käsittelee vähän kovakouraisesti samalla kun laittaa persua anneliin
Kyl sinulla on lapselliset jutut ootko pentu vai vammainen aikuinen? täys järkinen aikuinen ei tollaista sontaa hölise.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivien älykkyys on nouseva voima.Liberaalit utopia hömpötyksineen suoraan kaatopaikalle.
"Konservatiivien älykkyys" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl sinulla on lapselliset jutut ootko pentu vai vammainen aikuinen? täys järkinen aikuinen ei tollaista sontaa hölise.
eiks se muka niin mene, sitten voi kerätä itsensä ja alkaa piipittää eu:sta ja m**hanmuutosta, kun musta mies on laittanut kunnolla anneliin
Moni teksti tässä ketjussa on kuin suoraan hiekkalaatikolta. Siellä muksut välillä nimittelee toisiaan ja kinastelee eipäs-juupas-linjalla.
Kauhealta tuntuu, että tällaiset ihmiset ovat vallassa. Tai ei oikeastaan vallassa, vaan valtaa pitävän puolueen renkinä. Tyhmät. Astuivat vallanhimossaan ja pätemisentarpeessaan ansaan tajuamatta, mistä ne äänet tulivat.
Ryyppään, öyhötän, syytän muista omista virheistäni, mutta ei ole aseenkantolupaa enkä tiedä mistä saa laittomia mutkia. Kelpaako vasara vai onko se vain prospecteille kelpaava?
Täytyykö syödä kasviksia nos haluaa puolueen eliittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks se muka niin mene, sitten voi kerätä itsensä ja alkaa piipittää eu:sta ja m**hanmuutosta, kun musta mies on laittanut kunnolla anneliin
Veikkaan autistista aikuista jutut viittaa siihen.
Tarkoitat siis kirkkoslaavin tohtoria