Miten joku voi jäädä jumiin pesukoneeseen?
Katsoin juuri vahingossa sellaisen videon, jossa joku henkilö oli jäänyt puoliksi jumiin pesukoneeseen. En ymmärrä miten se on mahdollista. Miksi pitää mennä työntämään itsensä sinne sisälle? Mielestäni sieltä olisi myös päässyt pois ihan helposti vain pakittamalla, mutta jotenkin sekään ei onnistunut. Ovatko ihmiset nykyisin näin uusavuttomia?
Kommentit (15)
Oliko sivusta vai päältä täytettävä malli?
Oliko se se brazzersin mainosvideo, jossa oli kamera pesukoneen sisällä ja joku mies alkoi sitten takaapäin lykkimään sitä tummaa isorintaista naista, joka oli puoliksi jumissa siinä pesukoneessa? Se vaikutti lavastetulta tilanteelta.
Minun vaimoni jäi eilen, kun laittoi pyykkiä koneeseen ja kurkotteli yhtä pyyhettä pois sieltä koneesta. Minä menin häntä sieltä pelastamaan ja siitä syntyikin oikein mukava hetki. Luulen että noin yhdeksän kuukauden kuluttua syntyy toinen aika mukava hetki.
Ei siitä pääse pakittamaan kun takana on mies ja sen penis on pyllyssä.
Oon varmaan nähnyt samoja videoita.
Matto tuhonnut yhden pesukoneen, tupsut jäänyt jumiin väärään paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Oliko se se brazzersin mainosvideo, jossa oli kamera pesukoneen sisällä ja joku mies alkoi sitten takaapäin lykkimään sitä tummaa isorintaista naista, joka oli puoliksi jumissa siinä pesukoneessa? Se vaikutti lavastetulta tilanteelta.
Joo näitä videoita on useitakin nainen juuttuu milloin minnekkin ja jäpä tulee takaapäin ,kasvot kuvataan kun muija on muka ihmeisään että mitä helvettiä tapahtuu.
Näin kun eräs lapsi jäi päästään kiinni tuoliin
Fantasiavideo.