Mitä teet työsksesi?
Toivon todella, ettei täällä ole tyhjäntoimittaja. Työttömät voi sitten sanoa ammattinsa. Miksi työtä ei löydy?
Minä olen ruokalähetti.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja, olen valmistumisesta saakka puuhannut erikoissairaanhoidossa. Kiinnostavia työtehtäviä ja voi aina välillä vaihtaa yksikköä ja erikoisalaa, oppia uutta. Nyt on aika hyvin jo syöpäsairaudet ja tulehdussairaudet hallussa.
Wau!
Digimarkkinointi/influenseri/sisällöntuottaja, riippuu kuka kysyy.
Ajelen ukrailanaisia ympäri eteläsuomea. Kohteena usein yksityiset hoitopaikat ja matka tehdään taksi Helsingin taksoilla. Maksaja migri eli sinä veronmaksaja.
Hyvät massit tulee💪💪💪
Hoitoala, puhtaanapito, tekstiiliteollisuus ja ravitsemusala. Eläkkeellä.
Aloitus on vaan tosi p..ska provo muiden just muiden samanlaisten joukossa, eikä mitään muuta. Eikun poistoon.
Asiantuntija konsultti (eli tyhjäntoimittaja)
Pelaan päivät, mutta en ammatikseni. Olen työtön.
Olen jo eläkkeellä, koulutukseltani psykiatr. erikoissairaanhoitaja. Pidin työstäni, siinä kiinnostivat erilaiset ihmiskohtalot ja kohdalleni sattui myös paljon erittäin hyviä työtovereita. Työskentelin Suomen lisäksi myös muissa maissa. Muistot Tukholmasta ovat ehkä kaikkein mukavimmat.
Vierailija kirjoitti:
Olen puistotyöntekijä.
Olet siis doku joka siivoaa naiset ja lapset puistosta?
Sairaanhoitaja, olen valmistumisesta saakka puuhannut erikoissairaanhoidossa. Kiinnostavia työtehtäviä ja voi aina välillä vaihtaa yksikköä ja erikoisalaa, oppia uutta. Nyt on aika hyvin jo syöpäsairaudet ja tulehdussairaudet hallussa.