Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas tämäkin ilta itkiessä :,(

Vierailija
17.03.2007 |

joka päivä päätän, että tänään en itke vaan keksin muuta tekemistä. Mutta melkein joka ilta lapsen mentyä nukkumaan, itku tulee jossain välissä.

MIEHELLENI

Mulla on ikävä sinua. Tuntuu että teet tämän tahallasi, kiusaat vain minua. Että joku päivä herään tästä painajaisesta ja olet ovellani. Mutta joka päivä myös tiedän, ettei niin tule käymään.

Sydän itkee, minä itken. Kurkussa möykky, en saa henkeä. Poltan tupakan, toisenkin. Olo vain pahenee. Laitan sinulle viestin. Et vastaa.

Teetkö tämän tahallasi, tämän pahan olon minulle? Vai etkö oikeasti välitä? Milloin pääsen tuskistani? Olen kärsinyt jo tarpeeksi, ymmärtänyt että olen minäkin tehnyt ja sanonut väärin. Ei ole kauaa kun sanoit rakastavasi minua. Voitko oikeasti nyt rakastaa sitä toista? Muistan sinusta jokaisen kohdan. Kantapääsi karheuden, varpaasi, nilkkasi, sääresi, polvesi, reitesi, takapuolesi, vatsasi, rintasi ja ne muutaman rintakarvasi, selkäsi, niskasi, käsivartesi, kämmenesi, leukasi, poskesi, nenäsi, huulesi, kulmakarvasi, hiuksesi. Suutelen sinua, silitän. Koskea sinua hellästi joka paikkaan, katsot minua silmiin, rakkaudella. Halaamme.

Mutta sitten herään. Olen yksin. Missä olet? Oletko sinäkin yksin? Kaipaatko minua? Saitko unohdettua minut sen naisen avulla? Haluatko jäädä sinne? En voi uskoa, en voi!! Minulla on ikävä sinua.

Rakastan sinua.

Ikuisesti sinun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee takaisin jos tulee, et voi vaikuttaa. Älä vello miettimässä mitä se nyt tekee, keskity miettimään mitä sä teet!

Vierailija
2/2 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme eronneet, muttei kumpikaan ollut päässyt yli toisesta. ja soiteltiin puolin ja toisin ja itkittiin, ja ns. vannottiin rakkautta. mietittiin yhteenpaluutankin useaan otteeseen. mutta siis ihan vapaa oli menemään suhteeseen ja rakastumaan, ei ollut pettämisestä kysymys. tuntuu vain niin pahalle, koska näin meidät vielä yhdessä.

nyt on jo helpompi olla, soitin ystävälleni ja itkin. elämä voittaa taas. :)

yritän ollakin nainen, ihan tosissaan. kyllä tämä tästä. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä