Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain muulla ollut vastaavaa? Vasen puoli päästä jotenkin outo.

Vierailija
17.03.2007 |

Tunnetta on vaikea kuvailla, mutta se on niinkuin painavampi kuin oikea puoli. Sellainen " tunnoton" , kökkö, turvonnut, outo, kuumottava. Lisäksi minulla ei ole varsinaista päänsärkyä, mutta välillä vihloo, ei kipeästi vaan muulla tavoin.

Jos minulla on niskat jumissa ja johtuu siitä vai voisikohan olla jotain ns. vakavampaa? Onko jollakin ollut vastaavaa?

Kiitos mahdollisista vastauksista. =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samaa ku sulla ja huolestuttaa,en tiedä yhtään mistä johtuu..

Vierailija
2/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri parin kuukauden ajan samanlaista. Pää oli välillä myös puuduksissa vasemmalta puolelta. En mennyt lääkäriin, vaan pyysin miestä hieromaan melkein joka ilta ja jumppasin ahkerasti, niin vaiva on poistunut. Siis ei tarvitse olla vakavaa.

Vierailija
4/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii edes leikillään kirjoittaa tänne tuollaista? Hävetkää.

Vierailija
5/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu vielä huomenna niin menen kyllä lääkäriin.. Tuntuu, että sinne lääkäriin ei näin pienillä oireilla kehtaa lähteä, mutta toisaalta, jos on jotain vakavaa niin ehkä pitäisikin lähteä sinne..

Vierailija
6/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityspäänsärky on tasaista jomotusta

Päänsärky

15.6.2005

Jännityspäänsärky eli tensiopäänsärky on tavallisin päänsäryn aiheuttaja. Voimakkuudeltaan se on lievää tai kohtalaista, eikä se yleensä estä fyysistä aktiivisuutta. Jännityspäänsärky ilmenee yleensä pitkään jatkuneena, tasaisena ja koko päivän kestävänä jomotuksena. Särky voi tuntua useana päivänä ohimoilla, niskassa, takaraivolla tai pantamaisena, kiristävänä tai puristavana pään ympäri. Päänahka tuntuu kireältä ja päässä voi tuntua olevan painetta. Särkyyn voi liittyä kävellessä tuntuvaa huimausta. Aamulla särkyä ei usein ole, mutta se pahenee iltaa kohti.

Jännityspäänsärkyyn liittyy repivä ja viiltäviä kipuja, päänahka tuntuu kipeältä ja siihen voi joskus liittyä myös pahoinvointia. Toisinaan kädet voivat puutua yöllä. Istuessa tai seisomaan noustessa voi huimata, kun tasapaino tuntuu katoavan hetkellisesti. Jännityspäänsärkyyn voi liittyä myös masennustyyppinen unihäiriö. Jännityspäänsärkyyn ei liity oksentelua tai valoarkuutta.

Vierailija
7/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin tuo panta juttu kolahtaa.. Siis kyseessä ei mitään vakavaa vai, jos tuosta on kyse?

Kiitos. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän