Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appikset riitelevät kun ollaan kylässä

Vierailija
28.04.2025 |

Mitä tekisitte? Kun mennään paikalle niin jo ulos asti huuto ja tappelu. Saattavat karjua niin että joudumme lasten kanssa lähtemään pois tilanteesta. Riitojen jälkeen molemmat avautuvat vuorotellen mitä toinen teki väärin. Anoppi yrittää lisäksi sopia meidän kanssamme että teetämme heille jonkun remontin niin, ettei kerrota appiukolle mitään.

Vähensimme käyntejä siellä, mutta ei auta. En jaksaisi enää yhtään kuunnella tuota ja olen huolissani mitä se tekee lapselle. Anoppi valittaa kun ei enää käydä niin usein.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teidän mikään pakko ole sinne mennä. Mun appivanhemmat kans riitelee, et keksin keinon kun tulevat meille kylään, niin varmistan et mulla on töitä sillon enkä ole kuuntelemassa. Sitä en voi kieltää puolisolta ja lapsilta, etteivät voisi tulla kylään,mut onneks mä pääsen karkuun. Katotaan kauan tuo puoliso jaksaa kuunnella vanhempiaan,on se niille sanonu monesti et lopettakaa.

Vierailija
2/6 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on ikänsä ollut varsinainen raivopää eikä osaa hillitä itseään edes vieraiden ollessa paikalla. Mieheni oli aluksi ihmeissään, että alkaako se tosiaan kuittailemaan isällesi ja haastamaan riitaa vaikka olemme täällä. Iän myötä luonne ei ole miksikään muuttunut ja dementian myötä käytös on aivan kamalaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appikset, uusi tollo "sana" tollojen "keksimänä"🤦

Vierailija
5/6 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appis huokaus

Vierailija
6/6 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä appiukko sanoo. Entä anoppi. Kumpi hyökkää toisen kimppuun, appiko. Kumpi on aina vastaan tai kumpi ehdottaa tyhmiä asioita. Miksi ovat yhdessä jos jatkuva riita, erimielisyys ja huuto, vai joku pariterapeutti tulkiksi. Miksi eivät keskustele ja totea erimielisyyden tai että aina ollaan erimieltä kaikesta. Ehkä toinen on rauhallisempi, mutta toinen riehuu ensin, miksi. Vai kumpikin kiihtyy. Tulista luonnettako vai harmittaa. Miksi mennä sinne ollenkaan, ottakaa erikseen anoppi lapsia katsomaan jos on pakko ja appi eri kerralla.