Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokkola

Vierailija
28.04.2025 |

Mielipide paikasta? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rauhallinen kaupunki. Jotakuin 1-0 ammuskelu tapausta per vuosi , r0maan1t tms kriminaali hörhöt. 

Paljon katukuva muuttunut 2000 alun, koska paljon ulkk1ksia mustia jne, ja nyt ukra1nala1s1a.

Kalleimmat vuokra asunnot koko pohjanmaan alueilla etel keskip pohjp.

Paljon suurteollisuutta. Hyvät juna-bussi yhteydet. Lentokenttä lähellä kruunupyy.

Ei ollenkaan huono paikka asua ja kasvattaa lapsia Versus etelä suomi koulut jne.

Hyvät liikunta harraste puitteet, paljon kaikkea.

t, Kokkolan alueen natiivi....

Vierailija
2/5 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn ainakin kalleimpien vuokrien osalta

Vierailija
4/5 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut kokkolalaisilla huonon itsetunnon. Vähättelevät itseään. Ei ole mitään syytä.

Ulkopaikkakuntalainen tunnistaa huonon itsetunnon siitä, että siellä saa helposti turpaa. Esimerkkinä Oulu ja Kokkola. Itse kerron olevani aina Vantaalta enkä Stadíst, koska aikuiset ihmiset eivät paini kuin lapset. Keskustelevat.

Vierailija
5/5 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen havainnut kokkolalaisilla huonon itsetunnon. Vähättelevät itseään. Ei ole mitään syytä.

Ulkopaikkakuntalainen tunnistaa huonon itsetunnon siitä, että siellä saa helposti turpaa. Esimerkkinä Oulu ja Kokkola. Itse kerron olevani aina Vantaalta enkä Stadíst, koska aikuiset ihmiset eivät paini kuin lapset. Keskustelevat.

Aa siksikö mulla on nykyään niin huono itsetunto ja häpeän itseäni lähes kaikessa. Kun muutin Kokkolaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän