Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko syömiseni vaarallista? Ei ole provo.

Vierailija
27.04.2025 |

Olen tänään syönyt:

Energiajuoman 0.5 litraa, kolmioleivän salami maku. Se oli take way aamiaiseni.

En ehtinyt tehdä kotona.

Lounas:

Kalasoppaa ja kaksi piparia.

Lasi puolukkamehua.

Päivällinen:

Hot dog ja väliin paprikamajoneesia. Sitten söin 5 vegemakkaraa, koska löysin tarjouksesta.

Jälkiruoka omar munkki.

Nyt iltapalaksi söin leivän ja 0.5 litraa limua.  Joo mun olisi syytä muuttaa elämäntapoja, mutta en pysty..olen masentunut. 

Onko tällainen elämä miten vaarallista? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo niin hirveän vaarallista ole.

Vierailija
2/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitenkään vaaralliselta kuulosta. Et ainakaan liikaa syö. Mutta koeta pikkuhiljaa lisätä kasviksia ja hedelmiä mistä tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No diabetes tuosta todennäköisesti voi puhjeta. Ensin tulee esidiabetes, insuliiniresistenssi jolloin solut eivät saa tarpeeksi energiaa jonka huomaa koko olemuksessaan, ihminen on alituiseen väsynyt. Yksi selkeä oire alkuun. Masennuksesi syistä en tiedä eikä tarvitsekaan, ne ovat monimutkaisia asioita mutta tuo ruokavalio ei sen paranemista valitettavasti edistä vaan voi jopa pahentaa. Eihän jaksa mitään joten miksipä se psyykekään siitä kohenisi. 

Vierailija
4/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta epäterveellistä.

Ap

Vierailija
5/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi sinua, varsinkaan jos on tattoja.

Vierailija
6/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen hoito lähtee ravitsemuksesta. Energiajuomat aluksi pois ja kasviksia lisää. Vältä  noita valmiita, jotka ovat täynnä lisäaineita. Pikkuhiljaa parantelet, jos kerralla muutos on hankalaa 

Vierailija
7/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo hiton vaarallista. Maksasi on vaarassa, haimasi on vaarassa, sydämesi ja verisuonesi on vaarassa. 

Vierailija
8/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolisto on eniten vaarassa. Tajuat itsekin, että noin ei voi syödä joka päivä, sattunnaisesti ei haittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi