Näkeekö ihmiset vain Michael Jacksonin rikollisena?
Kommentit (14)
Miksi ihmiset ei osaa kirjoittaa? Sulla on vain sana väärässä kohdassa. Sut otsikon mukaan ihmiset pitää vain Michael Jacksonia rikollisena eikä muita ollenkaan.
Mä luulen, että hän oli uhri. En usko, että hän teki lapsille mitään. Pahuus hänen ympärillään tuhosi hänet.
Radiokanava vaihtuu saman tien, jos soittavat Jacksonin musiikkia. Pedari mikä pedari. Ei aikuiset miehet nuku vieraiden pikkulasten kanssa samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että hän oli uhri. En usko, että hän teki lapsille mitään. Pahuus hänen ympärillään tuhosi hänet.
Sekä että luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että luultavasti.
Ihan oikeasti. P-fiili toimii salassa.
Kyllähän M Culkin vietti Jacksonin luona aikaa ja kertoi ettei mitään pahaa koskaan tapahtunut. Culkin sai rahaa leffoistaan, joten ei tarvinnut tehtailla syytöksiä. Nämä muut eivät olleet rikkaita.
Jacksonilla oli jäänyt lapsuus jollakin tavalla elämättä. Halusi kokea sen. Oli aikuisten mielestä outo ja erilainen, mutta tuskin P. Pettynyt monern aikuiseen ihmiseen.
Kyllä se nähdään myös lahjakkaana artistina, mutta tietysti myös rikollisena. Eihän sen musiikkia muuten soitettaisi.
Itse pidin nuorena paljon Michaelin musiikista ja sitä tuli kuunneltua, ja edelleenkin kuuntelen silloin tällöin.
Mutta noista lasten hyväksikäyttötapauksista en ole oikein varma että mitä ajattelen, en rehellisesti osaa sanoa että minkälainen mies Michael sitten oli sen musiikkipersoonan ulkopuolella.... :/
Näen aika monta muutakin ihmistä rikollisena kuin vain m.jacksonin.
Michaelista tuli pedari koska joutui pikkulapsena katsomaan vierestä kun broidit pumppasi muijia samassa hotellihuoneessa. Alkoi inhoamaan naisia jo silloin.
Vain MJ on rikollinen - ei kukaan muu.
Jacksonin musiikki oli paskaa. Mutta se teki aikansa parhaat musavideot.
En usko, että oli pedo. En tiedä, mikä diagnoosinsa oli, mutta jollain tavalla henkisesti jämähtänyt lapsuuteen, ja ei millään lailla sinut miehuutensa kanssa. Tuskin harrasti koskaan kenenkään kanssa seksiä.
Rehellisesti sanoen mä en tiedä. Oon nähnyt niitä dokumentteja, joissa väitetyty uhrit kertovat kokemuksistaan, mutta voihan ne jutut olla keksittyjäkin. Ihminen tekee rahanhimoissaan outoja asioita. Varmaa on, että MJ kutsui poikia luokseen Neverlandiin ja nukkui heidän kanssaan. Siitä ei ole varmuutta, tapahtuiko siellä myös jotain epäsopivaa tai rikollista. MJ ei ollut ihan terve tyyppi kuitenkaan. Useimmat lapsitähdet sekoavat jossain vaiheessa, varsinkin, jos on ollut epävakaa tai väkivaltainen lapsuus, kuten Michaelilla oli.
P e d o f i i l i