Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole huomannut hallituksen toimilla MITÄÄN vaikutusta elämääni. Paitsi nyt PALKKA NOUSEE verojen aletessa. Eikö jokaisen pitäisi taputtaa?

Vierailija
26.04.2025 |

Minusta tämä on ihan hyvä hallitus, kun palkkatyössä olevia palkitaan ja laiskureita rangaistaan. Toki osa työttömistä hakee aktiivisesti töitä, mutta heidän pitää olla valmiita oman alan ulkopuolisiin töihin. Hallitukseen toimien ansiosta tulee uusia työpaikkoja. 

Ihan erinomainen hallitus on tämä tavalliselle työntekijälle. Meillä on hyvä olla ja voimme koko perhe tehdä lomamatkan Azureille. Kiitos hallitus, kiitos Petteri, kiitos Riikka. Jatkakaa samaan malliin.

Työtä tekevä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut että hinnat nousee vaan joka paikassa.

Vierailija
2/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhuonevähennystä ei ole enää,se on kuollut, fifty sixty.. muut kulut myös 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee ja nousee, parikymppiä kuukaudessa, ei tunnu missään. Liitto sentään sai aikaan toukokuusta alkaen 2,5% lisää, reilun satasen siis. Ehkä nuo yhdessä näkyy edes jossain...

Vierailija
4/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, Perse maistissa taas.

Vierailija
5/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövero nousee

Vierailija
6/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Asioista perillä olevat kyllä tietävät, että vasemmistopropagandistinen valtamedia ja tämän äänekkäät, narsistiset vihervassarit rääkyvät kovaan ääneen vääryyttä joka päivä. Tämä säikäyttää muumilaakson sinisilmäiset asukkaat ja he alkavat tuntea myötätuntoa noita krokotiilinkyyneleitä vuodattavia kohtaan. Heikkojen takia Suomi uppoaa koko ajan syvemmälle suohon. 

Vierailija
7/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen ja menetän ammattiyhdistyksen jäsenmaksun verovähennyksen. Teen töitä osan viikkoa kotona, menetän työhuonevähennyksen. Opiskelevan lapseni asumistuki on pienentynyt ja avustan häntä enemmän, kun aiemmin. Lähiostoskeskuksen eteen kerääntyvä päihdeporukka on tuplaantunut vuoden takaisesta. Olen töissä kunnalla ja valtionosuuksien leikkausten myötä työolot kiristyvät, ehkä tulee yt:t. 

Vierailija
8/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostivat ALV:ja 1,5% ja käytännössä kaikki hinnat nousivat. Käytännössä pitäis tienata yli 10 000€/kk, että tästä veroalesta hyötyis hiluja enempää.

Ihan puhdas PR-temppu pakon edessä vaalien jälkeen.

Vierailija
9/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut että hinnat nousee vaan joka paikassa.

Syy siihen on vihreät.

He vastustavat kaikkia tapoja saada tänne pohjoiseen elintarvikkeita ym.

He nostavat bensan ym hintoja ja laittavat tietulleja , vaikeuttavat kaikella tavalla kuljetuksia mikä on vähänkin mahdollista.

Uusia määräyksiä koko ajan koskien kaikkea.

Koskien miten pakkaukset toimivat esim uudet pullot joissa korkit kiinni pulloissa. Seuraus tästä on se että ei ikinä olla löydetty niin paljon irtokorkkeja pastiikasta maasta kuin nyt ! Tämä on tulos . Plus kaikki ilmastohömpötykset

Äänestäkää vihreät pois kokonaan 

.Suorastaan vaarallisia. 

Vierailija
10/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun palkan tarvitse nousta. Maksan veroni mielelläni. Sen sijaan toivoisin, että rahat ohjattaisiin varhaiskasvatukseen, koulutukseen, vanhustenhoitoon, kansalaisjärjestötoimintaan, taiteeseen ja kulttuuriin. Mutta ei, näistä leikataan.

Vierailija
11/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka päivä töitä ja veroprosentti on 0,5. Saa nähdä kuinka paljon se nyt sitten laskee.

Vierailija
12/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole huomannut. Juuri juttelin iäkkäämpien sukulaisten kanssa ja ei heilläkään ole mitään valitettavaa. Eläke juoksee tilille, verotus on aika stabiili. Terkkariinkin pääsee. 

Kun katson ympärilleni, niin en ole huomannut kenenkään tuttavani köyhtyneen tai edes naapureiden. Kaikki käyvät töissä ja palkka tulee kuten ennenkin. Inflaatio hieman kuritti pari vuotta sitten, mutta sekin on tasaantunut.

Vierailija
13/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Ruotsissa asuvana teen kahta työtä koska minun eläke 50 vuoden työputkesta ei riitä kuluihini. 

Kai olen outo että viihdyn extra töissä. 

Vierailija
14/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokaisen pitäisi taputtaa sille, että SINUN palkkasi nousee?

Vierailija
15/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot lukion 3 luokalla poika 

Vierailija
16/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä ja konkursseja, ja niille pitäisi taputtaa? Nyt on huono trolli.

Vierailija
17/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👏👏👏

Vierailija
18/18 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi toimia kauhean pitkään hallituksen pikavipit. Suomessa on kohta eläkeläisiä 2-3 per työllinen ja jotain pitäisi ihka oikeasti tehdä talouden korjaamiseksi eikä vain rikastuttaa kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän