Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tabu - liian iso pillu

Vierailija
26.04.2025 |

Suurimpia tabuja on liian iso pillu. Väljyys on hyvin yleinen ilmiö. Siitä ei saa kuitenkaan puhua. Aihe on 100% kielletty julkisuudessa.

Moni kärsii asiasta yksin ja hiljaa. Asia olisi nyt vuonna 2025 saatava hyväksytyksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon keskustelu, naisvihaa täynnä. 

Kannattaa varoa, alkaa olemaan rikoksen tunnusmerkistöstä täyttävää keskustelua.

Voi luoja mitä sontaa suollat.

Vierailija
22/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on luonnostaan iso niin auttaako treenaaminen

Jossain määrin. On siitä treenaamisesta muutakin hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun monta lasta vääntää maailmaan. Huonot on lihakset monella. Ulkommaalaiset ompelevat jotain osia  miehen iloksi.

Vierailija
24/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niinkään mene, että noilla lähes 2 metrisillä olisi mahdottoman isot varusteet. Samoin kuin ei 2 metrisillä miehilläkään.

On se vaikeaa olla niin iso nainen.

Vierailija
25/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohdun-napukka?

Vierailija
26/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aatellu niin että jos minä tunnun löysältä kulli on sitten liian pieni

Näinhän se menee. Tämä on vain surkeiden miesten naisvihasta kumpuava ajatus, että nainen voisi olla liian löysä. Kyse on edelleen miesten ongelmasta. Kannattaa lopettaa itkeminen, jos penis on liian pieni. 

Vierailija
27/37 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on löysän raja 

Vierailija
28/37 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aatellu niin että jos minä tunnun löysältä kulli on sitten liian pieni

Näinhän se menee. Tämä on vain surkeiden miesten naisvihasta kumpuava ajatus, että nainen voisi olla liian löysä. Kyse on edelleen miesten ongelmasta. Kannattaa lopettaa itkeminen, jos penis on liian pieni. 

Ja sinäkään et ole pannut oikeasti löysää pillua. Minä olen ja kullini ei ole niitä pienempiä.

Löysä on löysä. Kokeile ihan ite, jos et minua usko.

Tässä keskustelussa taitaa mennä "löysä" ja "liian löysä" hiukan sekaisin.

Se että löysiä värkkejä on kuuluu faktoihin. "Liian löysä" onkin sitten mielipide.

Ja on löysässä värkissä etunsakin vaikka hiukan tiukempia taidetaankin suosia. Kunhan vehkeet ja toiminnot on yhteensopivia niin ongelmaa ei ole.

Vierailija
29/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko eroja on todellakin niin miehillä ja naisilla!!

väljä on väljä ja pieni on pieni mutta siinä se hankaluus juuri piilee että on yhteen sopivat värkit...

pitäis olla joku sellanen "sovellus" jossa olis miesten vehkeitten koko ja naisten värkkien koko ja sovellus sitte anonyymisti etsis sovivat toisilleen ;)

kokeilemallahan se tietty tulee todistetuksi mutta aina joku pettyy ja tulee näitä pettymyksiä ja pahaa mieltä..

nainen todellakin pystyy sillä treenaamisella tekemään jotain sille tiukkuudelle tietyissä rajoissa mutta mies ei oikeen pysty tekemään mitään koolleen..on joo venyttäjiä tms ja jopa leikkauskin(vaarallinen)

nais ystävälläni on suhteellisen tiukka mutta jos hän ei ole kiihkoissaan niin tuntuu väljältä(suorittamista häneltä)ja saa höylätä kauan että laukean..ollaan n 50v molemmat ja nainen synnyttänyt pari kertaa.

mutta sitten kun hän käyttää lihaksia niin normaali kokoinen penikseni ei mene edes sisälle kun puristaa niin lujaa ja kun puristaa seksin aikana (pumppaa vaginaa)laukean nopeasti ..

että tämmöistä..

ps.otantaa on on 100 naisen värkeistä ja on kaikkea ja kaiken kokoista tullut vastaan..

Vierailija
30/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä elimessä on hyvät lihakset. Ne puristuu vaikka pikkurillin kokoisen ulokkeen ympärille. 

Vierailija
31/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä elimessä on hyvät lihakset. Ne puristuu vaikka pikkurillin kokoisen ulokkeen ympärille. 

Ei kuule puristu, kun on tarpeeksi ilmaa välissä.

Vierailija
32/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule puristu, kun on tarpeeksi ilmaa välissä.

Emätin on lepotilassa kiinni, eikä sinne mene ilmaa, joten puristuu jos lihakset on kunnossa. Toki kaikilla ei ole ja kaikki synnyttämättömät ei edes tunnista ja osaa käyttää alapään lihaksiaan. Emätin sensijaan jännittyy tahdosta riippumatta tarpeeksi kiihoittuneena. 

Vierailija
33/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai löysä pillu, pieni kullisten ulinaa.

Näin on, mulle menee kaksi 48 numeron jalkaa yhtä aikaa pilluuni ja kehtaavat haukkua väljäksi

-römpsänperän buuma

Vierailija
34/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on löysän raja 

Jos pystyyy 11 kilon kaasupullon hävittään toosaansa...........kuten EXäni ja väitti ettei ole lihava vaan kehonpositiivinen !

-grilli king

Vierailija
35/37 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No melko harvalla on tuollaisia lihaksia...

Vierailija
36/37 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun monta lasta vääntää maailmaan. Huonot on lihakset monella. Ulkommaalaiset ompelevat jotain osia  miehen iloksi.

Mahtaa lesta-akoilla olla löysät pillut

Vierailija
37/37 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liian iso pillu on tabu..tabuuu..tabuuu...