Tabu - liian iso pillu
Suurimpia tabuja on liian iso pillu. Väljyys on hyvin yleinen ilmiö. Siitä ei saa kuitenkaan puhua. Aihe on 100% kielletty julkisuudessa.
Moni kärsii asiasta yksin ja hiljaa. Asia olisi nyt vuonna 2025 saatava hyväksytyksi.
Kommentit (37)
Jos pillu on liian iso suhteessa munan kokoon, nìin sitten voi esim fistata pilluun ja panna kakkoseen.
Minun nykyisellä naisellanikin on sellainen anatomia, ettei yhdyntä kaikissa asennoissa oikein tunnu miltään, mutta sitten toisissa asennoissa onnistuu oikein hyvinkin. Hassua, miten pillu tuntuu sormilla tunnustelemalla ihan yhtä tiukalta kuin entisilläkin kumppaneilla, mutta munassa ei samanlaista tunnetta ole kuin aiempien kanssa. Toisaalta on hyvä, etten laukea liian nopeasti, vaan nainen laukeaa aina ensin. Joka kerralla en saa lainkaan orgasmia yhdynnässä, vaikka masturboimalla se tulee kuten ennenkin.
Mitä se nyt haittaisi, ihan hyviä on kaikki pillut ja kyllä se ihminen nyt on tärkeämpi!
Pienikaluinen tai normaali
Mä oon aatellu niin että jos minä tunnun löysältä kulli on sitten liian pieni
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä niinkin ajatella. Mutta jos se ei aiempien kumppaneiden kanssa ole ollut liian pieni? Minullakin on sellainen Camping-paketin pienimmän makkaran kokoinen nysä, mutta kyllä naiseni silti saa orgasmin joka kerralla. Jos ei muuten tule, niin hyppää ratsaille ja liikkuu siinä edestakaisin, ei ylös-alas kuten pokepätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä niinkin ajatella. Mutta jos se ei aiempien kumppaneiden kanssa ole ollut liian pieni? Minullakin on sellainen Camping-paketin pienimmän makkaran kokoinen nysä, mutta kyllä naiseni silti saa orgasmin joka kerralla. Jos ei muuten tule, niin hyppää ratsaille ja liikkuu siinä edestakaisin, ei ylös-alas kuten pokepätkissä.
Vihaan seksiä.. olen tullut vain vihaiseksi sen jälkeen kun mua on vaan paremman puuttees nussittu .. tajusin sen vasta hiljattain..on vieny pohjan pois touhulta
Useamman lapsen synnyttäneillä usein on iso.
Varsinkin pienikokoisilla naisilla tuntuu synnytys turmelevan paikkojen tiukkuutta. Ehkäpä vauvat ovat vain liian isoja ja tulee vaurioita synnytyksessä.
Ei ole tullut ikinä löysää pullia vastaan joskin minulla on suht paksu.
Vierailija kirjoitti:
Useamman lapsen synnyttäneillä usein on iso.
Varsinkin pienikokoisilla naisilla tuntuu synnytys turmelevan paikkojen tiukkuutta. Ehkäpä vauvat ovat vain liian isoja ja tulee vaurioita synnytyksessä.
Olen pannut useammankin naisen kanssa ketkä ovat saaneet lapsia eikä yksikään ole ollut "löysä".
Kookkaalla ja etenkin paksulla temmillä touhutessa ei ole liian väljiä pilluja. Pillujen ominaisuudet tietenkin vaihtelee. Molemmat pimpsatyypit kannattaa lämmitellä suuseksillä, mutta vain väljempää voi heti alusta alkaen panna kunnolla. Tiukan kanssa pitää aloittaa varovasti, sillä kukapa nauttisi seksistä, jos se sattuu. Eräs kiihottavimmista petikumppaneista on ollut alle kolmikymppinen nainen, joka oli verrattain väljä, mutta myös orgasmiherkkä ja tykkäsi saada kunnon seivästystä. Ensimmäinen orgasmi tuli nuolemalla ja toinen jo parin minuutin reippaan panemisen jälkeen. Kun sisäfileet ei puristelleet vehjettä liian aikaisin, panot kesti pidempään ja molemmat nautti seksistä täysillä.
Ehkä löysyys johtuu siitä ettei ole kiihottunut
Vai löysä pillu, pieni kullisten ulinaa.
Incel-ap taas teki omasta mielestään näppärän avauksen..nitä, jos de facto sulla on vaikka pieni ja siitä ei voi puhua? Ei ole mitään standardi tiukkutta tai halkaisijaa naisen punanille.
Suosittelen aasialaisia, ainakin pikkupojan vartalo löytyy, niin ehkä punanin halkaisija on kans sit pieni. Mihin katkarapu menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pillu on liian iso suhteessa munan kokoon, nìin sitten voi esim fistata pilluun ja panna kakkoseen.
Minun nykyisellä naisellanikin on sellainen anatomia, ettei yhdyntä kaikissa asennoissa oikein tunnu miltään, mutta sitten toisissa asennoissa onnistuu oikein hyvinkin. Hassua, miten pillu tuntuu sormilla tunnustelemalla ihan yhtä tiukalta kuin entisilläkin kumppaneilla, mutta munassa ei samanlaista tunnetta ole kuin aiempien kanssa. Toisaalta on hyvä, etten laukea liian nopeasti, vaan nainen laukeaa aina ensin. Joka kerralla en saa lainkaan orgasmia yhdynnässä, vaikka masturboimalla se tulee kuten ennenkin.
No ei kai kukaan löysään pilluun laukea!
Kyllä miehet laukeaa vaikka minne. Kuka nainen laukeaa katkaravusta? Niille näytetään ovea heti.
Miehille muuten kelpaa eläimet ja lapsetkin, että eiköhän kaikenlaisen halkaisijan naisetkin sit kuitenkin mene..ei miehet niin nirsoile.
Naiset enemmän ja miespuoleisilta tutuilta olen kuullut, jos on katkarapu he joutuvat käymään maksullisissa ja joutuvat naisen pilkan kohteiksi.
Poistoon keskustelu, naisvihaa täynnä.
Kannattaa varoa, alkaa olemaan rikoksen tunnusmerkistöstä täyttävää keskustelua.
Olet näemmä oikein p*llun asiantuntija, eikö nainen sulle muuta ole?
Haisee mother f*ckr vibes.
"Laukeaa, jos on riittävän kiihottunut ja asento tai tekniikka ovat oikeat. Pillun suuaukon ollessa tiukin kohta pitää vaan tehdä lyhyitä ja nopeita työntöjä siinä aukolla. Tiukkaa pillua voi panna koko matkalta ja hitaammilla työnnöillä.Ja jos esim. lähetyssaarnaajassa ei tunnu oikein miltään, niin takaapäin voi panna vaikka vähän vinottai siten, että toista reunaa sisään ja terska sitten osuu emättimen toisen puolen seinämään"
Mistä sääkään mitään tiedät?
Et voi puhua kaikkien naisten puolesta jos yks on sun minikalusta lauennut tuurilla. Kyllä yksilökohtaista ja et todellakaan ole mikään Gigolo, vaikka pikku ego niin taitaa huutaa. Nainen on muutakik kuin p*llu, mutta mies ei näemmä ole muuta kuin minimuna,jos on..ihan persoonaa ja ulosantia myöten. Tabu 100% tässä yhteiskunnassa.
Pienet kikkelit vois leikata ja tehdä miehistä eunukkeja, ei ne sitten ole tarpeen oikein kellekään. Vissiin luolamies-aikoina kun kalleudet näkyi naiset aina valitsivat isoimmat varistukset, eli naiset tekee päätöksen..miehet ottaa mitä saa, jos saa.
Ap on eunukki😂😂😂.
Surkusääli, oikeasti.
Jos on luonnostaan iso niin auttaako treenaaminen