Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hintaan olette saaneet alesta Vikingin talvi goretex kenkiä?

17.03.2007 |

Kävin juuri Cittarissa ja sieltä tarttui mukaan tytölle ensi talveksi Vikingin goretex kengät. Oikea hinta oli 70 euroa ja nyt alessa 35 euroa :) Omasta mielestäni tein hyvän löydön, kun en ole näillä seuduilla nähnyt noita näin hyvässä tarjouksessa! Niin ja koko oli 31 minkä ostin. En tiedä kyllä vaihteleeko hinnat kokojen mukaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viking goretex talvikengät oli 25e

Vierailija
2/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet tuli ostettua. En tiedä ovatko sopivat ensi talvena lapsille, mutta kai ne saa myytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tarttettais noin 22 kokoiset, 30 ja 32 kokoiset goret... 29 käy myös jos 30 ei ole...

jos joku tietää missä hinnoissa ne täällä on, jossain prismassa näin 50e kpl...

tuusis

Vierailija
4/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuitenkin todella tyytyväinen " löytööni" =)

Vierailija
5/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka marketissa, josta olen etsinyt, ovat Vikingin Gore-texit olleet jo loppu, tai sitten en ole vain löytänyt niitä. Viimeksi etsin Treen Prismasta ja Lielahden Cittarista. Jos joku tietää Tampereelta paikan josta voi vielä tehdä löytöjä (koko saisi olla 28 ja tyttöjen väri tai sitten ihan musta), niin otan kiitollisena vastaan vinkit!

Vierailija
6/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin molemmille lapsille, koot 27 ja 24.

Vierailija
7/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun löysin goretexit puoleen hintaan Sellossa sijaitsevasta Martins kenkäkaupasta, hintaa jäi n.27e =)

Vierailija
8/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan Cittarista ostin hintaan 20 eur (koot 24 & 39) ja Prismasta 5 eurolla(!) koon 21 goret (jäännöspareja).

Vierailija
9/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tänä talvena pojalleni beige-kultaiset Viking coret k23, tuohon ovh. hintaan 69,90¿. Eivät mahtuneet meidän leveä jalkaiselle pojallemme. =(

En voinut palauttaa kenkiä, koska niistä oli jo laput poistettu ja laitoin ne nyt vasta myyntiin tuonne huuto.nettiin puolella maksamastani hinnasta.

Nyt sitten selvisi mikseivät ole menneet kaupaksi!

Ehkä pitäisi ostaa kaikki jo ajoissa valmiiksi odottamaan. Säästäisi ainakin huomattavasti, jos nyt sattuisivat vielä olemaan sopivia oikeaan aikaan.