Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille on sukuviettiä lisäävä FDA/USA hyväksymä lääke, Vyleesi

Vierailija
26.04.2025 |

Sitä käytetään alhaisen seksuaalisen halun hoitamiseen naisilla, jotka eivät vielä ole menopausaalisia ja joilla ei ole aikaisemmin ollut alentunutta himoa. Injektio pistetään kaksi tuntia ennen rakeastelua.

https://www.drugs.com/vyleesi.html

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tälle lääkkeelle on menopaussirajoitus??? ("Vyleesi is used to treat low sexual desire in women who have not gone through menopause and have not had low sexual desire in the past.")

Vierailija
2/13 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen sellaista lääkettä mikä alentaisi haluja puoleen ei ois hyvä ja normaalitasolla halut. Eri asia jos ois yhtä halukas ja pystyvä mies mutta ei oo ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Tosin ei miestä ollenkaan.

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen sellaista lääkettä mikä alentaisi haluja puoleen ei ois hyvä ja normaalitasolla halut. Eri asia jos ois yhtä halukas ja pystyvä mies mutta ei oo ikävä kyllä.

Vierailija
4/13 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu puoli elämää melkein ja aina eripariset halut, mulla halut kasvaa ja miehellä tullu lisäksi ongelmia alakertaan. Ikävää

Vierailija
5/13 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tälle lääkkeelle on menopaussirajoitus??? ("Vyleesi is used to treat low sexual desire in women who have not gone through menopause and have not had low sexual desire in the past.")

Lakitekniset ja lääketieteelliset syyt. Lääkettä on toistaiseksi tutkittu ja se on hyväksytty ainoastaan premenopausaalisilla naisilla. Postmenopausaalisilla naisilla on yleensä matalammat estrogeenitasot, joka voi muuttaa MC4 reseptorien säätelyä aivoissa heikentäen lääkkeen vaikutusmekanismia. Yleensä lääkkeitä ei määräillä, mikäli oletetut hyödyt on liian pieniä haittoihin verrattuna.

Vierailija
6/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyleesi on ollut saatavilla jo 2019 alkaen, on varmaankin jäänyt Covid kouhotuksen takia huomaamatta. Käsittääkseni se on reseptilääke USA:ssa, kuinka Suomessa?

Vierailija
7/13 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakitekniset ja lääketieteelliset syyt. Lääkettä on toistaiseksi tutkittu ja se on hyväksytty ainoastaan premenopausaalisilla naisilla. Postmenopausaalisilla naisilla on yleensä matalammat estrogeenitasot, joka voi muuttaa MC4 reseptorien säätelyä aivoissa heikentäen lääkkeen vaikutusmekanismia. Yleensä lääkkeitä ei määräillä, mikäli oletetut hyödyt on liian pieniä haittoihin verrattuna.

Toisin sanoen, tämäkään lääke ei tuo vaihdevuosien lopettamaa seksuaalista funktion takaisin.

Vierailija
8/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa jo ihan tasa-arvonkin puolesta että naisille on keksitty Addyi ja Vyleesi. Miehet kun ovat jo kauvan nauttineet erektiolääkkeistä. Vihdoinkin naisillekin on kehitetty omansa.

Vierailija
9/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa mies, niin kyllä halut lähtee!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
10/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kokeilisin jos miehille tulisi vastaava.

Vierailija
11/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kokeilisin jos miehille tulisi vastaava.

On olemassa, jotain jauhoa, mutta vissiin jotain lakipykälää tarvinnee kiertää sitä hankkiessa/käyttäessä (ei koske pääministerittäitä).

Vierailija
12/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille voisi kehittää sellaisia lääkkeitä, jotka estävät aggressiivisen käyttäytymisen.

Vierailija
13/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille voisi kehittää sellaisia lääkkeitä, jotka estävät aggressiivisen käyttäytymisen.

On sellainen olemassa. Testot vaan alas, niin kouhotus loppuu. Testosteroni meissä aiheuttaa aggressiivisuutta, riskinottoa, jatkuvan panetuksen ym. Toki on naisissakin aggressivisia, joten ei tuo kuohinta varma keino ole. Ja haittavaikutuksena mis muuttuu naiseksi ilman mitään naisten hyviä puolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi