Kuka lähtee tänään baila baila?
Kommentit (30)
En koskaan lähde baila baila. Ihan vaan kotona lasten kanssa olen. Ei kiinnosta seurata tuntemattomien känniörvellystä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tänään kunnon kotihipat, tai siis bileet, tai juhlat. Mieheni täyttää 60, on ruokaa ja alkoholia, musiikkia ja olkkarissa tanssimista tiedossa. Perseet olalle ja bileet pystyyn! T. Mummo 62
Hauskaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan enää käy bailabaila? Siis ihan junnut, juuri 18 täyttäneet ehkä, kun ekaa kertaa pääsevät baariin.
Siksi tämä onkin vähän vanhemman ikäluokan sanontoja, koska tätä käyttäneet silloiset 18-vuotiaat ovat nyt 30-50.
Jos saan pimsukkaa täältä, niin en lähde bilettämään. 17cm pitkä ja 14,5cm ympärys olevan peniksen omaan. Helsingistä olen. Naiset voi laittaa kommenttia, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täyttänyt jo kolmekymmentä. Lapset bailabaila vaan.
Syödään sushia ja otamme vähän valkkaria myös. Kotona.
Sekin on baila baila!
Baila (<=bailar, esp.) tarkoittaa tanssimista.
Baila baila amigos. Buenos pylly latinos.
Jos pitäisi valita, että ampuisinko magnumilla lapselleni niskalaukauksen vai heittäisinkö akkani nälkäiselle susilaumalle, niin akka lähtis susille.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita, että ampuisinko magnumilla lapselleni niskalaukauksen vai heittäisinkö akkani nälkäiselle susilaumalle, niin akka lähtis susille.
oho, väärään ketjuun tuli xD
Viimeksi käynyt 2015 eikä ole kiinnostusta lähteä uudestaan. M31