Ovatko euroviisut vasemmiston kulttuurisotaa?
Kommentit (6)
Ylellä hyvä sarja euroviisuista ja niiden tarkoitus peristä .
Euroviisut ovat osa vasemmiston järjestelmällistä kulttuurisotaa, kuten taiteet ja yliopistot, joissa pyritään edistämään intersektionaalista feminismiä ja sen mukaisia ideologioita. Kuka tästä enää yllättyy?
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut ovat osa vasemmiston järjestelmällistä kulttuurisotaa, kuten taiteet ja yliopistot, joissa pyritään edistämään intersektionaalista feminismiä ja sen mukaisia ideologioita. Kuka tästä enää yllättyy?
Täh?
Jaa, minun mielestäni siellä on joka vuosi hyvin monenlaisia esityksiä. Ja viime vuosina (onneksi ehkä yhä vähemmän) aika usein myös niitä hyvin vähäpukeisia tyttösiä, joiden esityksistä on kyllä fenimismi ollut kaukana...
Jos demonisella viittaa Irlannin viime vuotiseen esitykseen niin, kyllä, siinä oli ehkä joitain tällaisia piirteitä. Vaikka siinäkin itse biisi oli kyllä hieno, minun mielestäni. Siis joka tapauksessa yksi tämäntyyppinen esitys noin 60 vuoden aikana!
Juuri muuten kuuntelin, kun Emma Salokoski esitti Tähdet, tähdet - ohjelmassa viime vuoden voittajabiisin. Todella hieno biisi ja esitys, kannattaa kuunnella Emma tulkinta.
Olet ääliö