Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko euroviisut vasemmiston kulttuurisotaa?

Vierailija
25.04.2025 |

Demonisine esityksineen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö

Vierailija
2/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä hyvä sarja euroviisuista ja niiden tarkoitus peristä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut ovat osa vasemmiston järjestelmällistä kulttuurisotaa, kuten taiteet ja yliopistot, joissa pyritään edistämään intersektionaalista feminismiä ja sen mukaisia ideologioita. Kuka tästä enää yllättyy?

Vierailija
4/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut ovat osa vasemmiston järjestelmällistä kulttuurisotaa, kuten taiteet ja yliopistot, joissa pyritään edistämään intersektionaalista feminismiä ja sen mukaisia ideologioita. Kuka tästä enää yllättyy?

Täh?

Vierailija
5/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympiää homotusta, ei musiikkia.

Vierailija
6/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,  minun mielestäni siellä on joka vuosi hyvin monenlaisia esityksiä. Ja viime vuosina (onneksi ehkä yhä vähemmän) aika usein myös niitä hyvin vähäpukeisia tyttösiä, joiden esityksistä on kyllä fenimismi ollut kaukana...

Jos demonisella viittaa Irlannin viime vuotiseen esitykseen niin, kyllä, siinä oli ehkä joitain  tällaisia piirteitä. Vaikka siinäkin itse biisi oli kyllä hieno, minun mielestäni. Siis  joka tapauksessa yksi tämäntyyppinen esitys noin 60 vuoden aikana!

Juuri muuten kuuntelin, kun Emma Salokoski esitti Tähdet, tähdet - ohjelmassa viime vuoden voittajabiisin. Todella hieno biisi ja esitys, kannattaa kuunnella Emma tulkinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan