Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivosumuko?

Vierailija
24.04.2025 |

Osaisiko joku auttaa mikä syynä ongelmaani.

En oikein muista mitään mitä pitäisi sanoa ja kun esimerkiksi työhaastattelussa tai opiskelun näyttökeskusteluissa menee sama kaava alkuun. "joo elikkä tein sitä ja hetkinen..." Pyydän anteeksi kun jännittää ja et mitä mun pitikään sanoa...Sit en ikinä pääse puhumaan alkua pidemmälle kun en muista mitä olen oppinut tai tehnyt töissä.

Oon lukuisissa haastatteluissa ja koulun näyttökeskusteluissa ollut ja se kuulostaa siltä kun ensimmäistä kertaa olisi. En pääse yli enkä ympäri ja hävettää töksäyttelyni muutenkin. Mikä aivoissani on vialla, kun en osaa olla ns. tilanteissa normaalisti ja saatan jopa puhua päälle vaan sanoakseni "Niinpä" 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku auttaa?😔 Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout?

Vierailija
4/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Burnout?

Työttömänä olen niin voisiko tulla aikaisemmista tilanteista? 

Vierailija
5/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Burnout?

Työttömänä olen niin voisiko tulla aikaisemmista tilanteista? 

ADHD?

Vierailija
6/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys johtaa siihen että ajatus ei toimi kirkkaasti. Tuo on aika yleistä. Kokeile beetasalpaajaa (maltillisesti). Jos saat muutaman positiivisen kokemuksen, jännitys voi hälventyä. Kannattaa myös miettiä vastauksia yleisiin kysymyksiin, kirjoittaa niitä ylös ja harjoitella niitä ääneen. Vaikutat silloin sanavalmiimmalta eikä jännitys haittaa kun olet miettinyt vastauksia jo valmiiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä