Lue keskustelun säännöt.
Ketä/mitä puoluetta minun kannattaisi äänestää kun 3 tärkeintä asiaa joita toivoisin ajettavan ovat:
16.03.2007 |
1) ilmastonmuutos
2) Suomen terveydenhuollon tila
3) lasten kotihoidon nykyistä parempi tukeminen (en vastusta subjektiivista päivähoito-oikeutta kuitenkaan)
Kommentit (3)
äänestää kokoomusta sdp:tä taio keskustaa vaan PS:ssää tai vasliittoa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka ylen sivuilla, niin löytyy henkilötkin samantien.
tai keskusta
Mutta ei missään nimessä SDP, jos toi lasten kotihoito on sulle tärkeää