Kuinka moni äänestää vihreitä (minun lisäkseni)?
Kommentit (11)
vihreät on vähän liian vasemmalla mun mielestä. Pitäis olla semmonen vihreiden ja kokoomuksen sekotus, niin äänestäisin. (siis oikeella tavalla sekotettu =))
Voi olla että Heidi Hautala saa mun äänen, ehkä. Kerran aiemmin olen äänestänyt vihreitä. Olen ollut äänestysikäinen 7 vuotta.
Välillä on puolue vaihtunut. Äänestin jälleen vihreää.
Äänioikeusvuosia takana 30v.
oikeestaan tietyä henkilöä kyseisestä puolueesta. 8 vuotta ollu riittävän vanha äänestämään ja aiemmin vain viime pressanvaaleissa äänestämässä käyny.
En tykkää kaikista vihreiden näkökulmista, se on aika kaupunkilainen puolue. Tällä kertaa kuitenkin ympäristöasiat painavat eniten minun vaakakupissani, siksi äänestän tällä kertaa vihreitä.
Olen sellainen puoluetta kuin paitaa vaihtava äänestäjä, olen varmaan joka vaaleissa äänestänyt eri puoluetta, riippuen siitä, mitkä asiat on kulloinkin tuntuneet erityisen tärkeiltä.
Ei tulisi mieleenkään äänestää mitään muuta puoluetta=)
vaikka vihreillä on ihan pimeitäkin ajatuksia, mutta ovat luonnon puolella niin mukavasti, että äänestän ihan sen takia. Ei ne niitä hulluuksiaan siellä eduskunassa läpi saa kuitenkaan (kuten palkka-armeija)