Foodora mokasi taaaaas
Foodora Ei Vain Toimi.
=>Foodoran appi näytti, että sapuska toimitettu - otin yhteyttä, että en mitään ruokaa saanut.
Aspa pyysi katsomaan oven takaa (rappuun pääsee vain summeria soittamalla) ja ulko-ovelta. Tilaus oli kotiinkuljetus, lisätiedoissa => toimitus sisälle asuntoon, soita summeria. Aspa otti lähettiin yhteyden (ottikohan?).
Tämä väitti juuri tuoneensa ruuan. Ruuan tuoja ei muistanut, mihin kerrokseen oli vienyt, mihin jätti autonsa, olinko maksanut käteisellä vai miten - noin 5 minsaa sen jälkeen kun ruoka oli 'toimitettu' - WTF, kellä voi olla tollanen kanan muisti?
Rahat sain takaisin, mutta siitäkin piti olla yhteydessä sinne sun tänne ja postailla print screeniä ym.
Kommentit (37)
Samanlaisia kokemuksia, milloin kuski soittaa kun ei osaa osoitteeseen, milloin jätetään väärän oven taakse. Onnistumisia vähemmän kuin epäonnistumisia.
Minä lopetin Foodoran käytön kolmen vastaavan jälkeen. Ja tämä ei ole edes kerrostalo.
Onko siellä nykyään joku aspa? No sehän on edistystä sitten sentään.
Jos et ole kipeänä, käy itse ruokasi. Ravintolalle jää enemmän voittoa (tai edes jotakin tuottoa) ja et tue riistotaloutta. Plus saat ruokasi varmemmin lämpimänä ja tuoreena. Ja ehkä liikuntaakin ja sosiaalisia kontakteja.
Turhuuksia kaiken maailman Foodorat ja Woltit. Ei ihme että jengi lihoo, kun tilailee vain ruokaa jne. kotiinsa. Itse en tilaa ikinä: käyn ravintolassa paikan päällä syömässä silloin kun ravintolaruokaa syön. Tosin en nyt kuin pari kertaa kuussa syö ravintolassa, koska ei keski-ikäinen nyt vain voi syödä ravintolaruokaa jatkuvasti. Ei niissä kermaa, voita ja suolaa säästetä. Pitää itse kokkailla, jotta pysyy ruuat terveellisimpinä ja itse normaalipainoisena sekä mahdun vaatteisiini jatkossakin.
Tämä nyt tietty oli epäsuosittu mielipide, mutta kerroinpahan nyt kuitenkin vaikkei kukaan kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Turhuuksia kaiken maailman Foodorat ja Woltit. Ei ihme että jengi lihoo, kun tilailee vain ruokaa jne. kotiinsa. Itse en tilaa ikinä: käyn ravintolassa paikan päällä syömässä silloin kun ravintolaruokaa syön. Tosin en nyt kuin pari kertaa kuussa syö ravintolassa, koska ei keski-ikäinen nyt vain voi syödä ravintolaruokaa jatkuvasti. Ei niissä kermaa, voita ja suolaa säästetä. Pitää itse kokkailla, jotta pysyy ruuat terveellisimpinä ja itse normaalipainoisena sekä mahdun vaatteisiini jatkossakin.
Tämä nyt tietty oli epäsuosittu mielipide, mutta kerroinpahan nyt kuitenkin vaikkei kukaan kysynyt.
Kuitenkin maalla asuvat ovat lihavampia, vaikka siellä ei mitään woltteja ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kipeänä, käy itse ruokasi. Ravintolalle jää enemmän voittoa (tai edes jotakin tuottoa) ja et tue riistotaloutta. Plus saat ruokasi varmemmin lämpimänä ja tuoreena. Ja ehkä liikuntaakin ja sosiaalisia kontakteja.
Aika harva omistaa lämpölaukkua. Ilman sitä ruoka ei ole lämmintä nähnytkään kotona.
Wolt on yhtä hanurista. En ole käyttänyt kumpaakaan enää vuosiin. Varmemmin saa mitä tilaa ja syömäkunnossa kun hakee itte.
Meillä päin taas Foodora toimii paremmin kuin Wolt, ruoka tulee nopeammin ja tilauksissa ollut vähemmän mokia.
Ongelmasi ratkeaa helposti. Käy kaupassa ostamassa ruokaa ja valmista se itse. Jos tiedossa on päiviä, jolloinet ehdi tehdä ruokaa, tee etukäteen useampi annos ja laita pakastinlokeroon. Näin vältyt ruuankuskausfirmojen aiheuttamilta hankaluuksilta, et tue alustataloutta joka hyväksikäyttää heikossa asemassa olevia ihmisiä nälkäpalkkakuskeina ja samalla säästät myös itse rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Plus ruokaa ei kuljeteta saataisessa laukussa mitä on säilytetty missä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva omistaa lämpölaukkua. Ilman sitä ruoka ei ole lämmintä nähnytkään kotona.
Öh. Jos syö sen ruuan siellä ravintolassa?
No mieti vähän jos itse suhaisit ympäri kaupunkia 12 h/vrk toimittamassa annoksen sinne ja toisen tänne, niin muistaisitko muka mitä minnekin on viety ja minne olet parkkeerannut? Tee itse ruokasi niin ei tule tuollaisia ongelmia.
Postailla print screeniä? mene ruokakauppaan, siellä ei tarvitse postailla mitään screeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu matkasta, mutta kylmälaukkukin eristää
Se on sentään aika monella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh. Jos syö sen ruuan siellä ravintolassa?
Sitten joutuu syömään ravintolassa ja vielä maksamaan ylihintaisista juomista. Kivempi syödä kotona kalsarit jalassa netflixiä katsellen.
Foodora on loistava. On toimittanut minulle kolme kertaa kassillisia ruokaa. Minulla tosin ei ole Foodora-tiliä. 😁
Foodora toimitti raakaa ruokaa, intialaista. Peräpää huutanut hoosiannaa koko yön. Foodora hyvitti muutaman euron tästä, vaikka tilaus lähemmäs 40 euroa. Huijareita.
Herää kysymys miksi käytät Foodoraa kun taas kävi noin?