Piereeko jokainen mies aamulla herätessään?
Kamala töräytys ja löyhkä joka aamu ja sitten ihmetellään kun ei oikein innosta aamuseksi.
Kommentit (18)
Kun seisoo niin kovana niin kyllä se pierettääkin.
Kuuluu ainakin minun aamurutiineihin.
Ei mun mies piere juuri koskaan, mutta mä pieren sitten kymmenen ukon edestä.
t. Pieru-Liisa 💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨
Mä ainakin pieren, joskus tulee varsikin mukana sen heitän sängyn alle. Kissa tykkää sillä leikkiä joskus lapsetkin.
Kyllä. Armeija käydään juuri miesten synkroitujen aamupierujen takia.
Mulla ainakin tulee valtavat määrät pieruja kun herään ja aika tarkkaan heräämisestä 45 minuutin päästä paskat, olen sitten vessassa tai en.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee valtavat määrät pieruja kun herään ja aika tarkkaan heräämisestä 45 minuutin päästä paskat, olen sitten vessassa tai en.
Oletko oppinut jo olemaan, ainakin useimmiten?
Eiköhän kaikki piere, toki töykeää ja ennenkaikkea tehotonta tuhnutella tai töräytellä menemään estottomasti ja sitten yrittää heti perään viritellä seksitunnelmaa.
Jos on kaiken aikaa kauhea käry niin ruokavaliota syytä tsekata. Ei meillä ainakaan tupaa kaasuta sen enempää ihmiset kuin nelijalkaiset kun kaikilla sopiva muonitus.
Ei meillä mies piereskele sen isommin, mutta minä kylläkin. Yön aikana ilmaa kerääntyy vatsaan niin pakko pieriä aamulla herätessä.
Minä pieren yöllä peiton alla. Ei tarvitse sitten erikseen pöyhiä peittoa aamulla. Aina pierut Ei ole kuivia, mutta sitä varten on vaimo, joka pyykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oppinut jo olemaan, ainakin useimmiten?
9/10 olen vessassa.
Sukupuoli ei vaikuta asiaan. Paljonko suolistokaasuja syntyy, riippuu sekä suoliston bakteerikannasta, että ruokavaloista ja ruokailuajoista. Suolistokaasut poistuvat helpoimmin kun lantion ja vatsalihakset saavat liikettä, ja tämähän on yleistä ylösnousun jälkeen.
En tiedä. Naisilla tuntuu törähtelevän kyllä.
Ei, minä pieren nukkumaan mennessä.
M52