Vtuttaa kaikki ns ystävät
Valittavat jatkuvasti jostain omista mieasioistaan ja pohtivat loputtomasti miksei suhde väkivaltaisen narsistin kanssa toiminut kolmannellakaan yrittämällä...antakaa armoa, en jaksa enåä kuunnella teitä, kertokaa välillä mitä teille itsellenne kuuluu, eikä mitä joku mies oli sanonut tai viestitellyt tai mitä aviomiehenne on mieltä mistäkin asiasta. kun on niin viisas. tai kysykää joskus miten minä voin ja jaksanko tätä elämääni jossa on ihan oikeita ongelmia. haistakaa siis huilu.
Kommentit (10)
Tuollaisia naisia ei kannata pitää ystäväpiireissä
Yksinäisen naisen valitusta. Miksi muut puhuu miehistään?
Mua vtuttaa, kun ystävä on vuosikausia valittanut omia murheitaan ja kaatanut kaikki surutta mun päälle. Oon myös tukenut parhaani mukaan, vaikka voinut itsekin huonosti näinä aikoina. Aina kun itse olisin kaivannut tukea, valitti, että ei halua olla mun roskis. WTF! Ystävyys tulisi olla vastavuoroista, eikä mikään yksipuolinen tukisuhde.
Tuohan on nopeasti korjattu, estoon koko jengi, numero vaihtoon ja kohti uusia mahdollisuuksia.
Ihan samanlainen luuseri olet itsekin vaikka muuta kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Male centered women
Biologian takia kai, mutta kun kantapääopisto on käyty, naiset löytää kiinnekohtia elämäänsä ja pärjäävät hyvin ilman miestä. Esim erojen jälkeen ne on juuri miehet ketkä ei osaa olla yksin. Miehet ovat valmiita jopa väkivaltaan, ettei vaan tarvi olla yksin.
Minä olen sitä mieltä, että jos joku ystävä kerta toisensa jälkeen tekee saman virheen, on paikallaan ottaa asia puheeksi. En nyt sano, että ystäväsi suhteet ja onni ovat sinun vastuullasi, ap, mutta kyllä sinullakin ystävänä on tietty velvollisuus puuttua asiaan. (Ja kyllä, olen puuttunut. Olen esim. sanonut suoraan ystävälleni siitä, kun hän lämmitteli suhdetta alkoholistiin, että minusta sinun ei kannata aloittaa yhtään mitään tuollaisen miehen kanssa, koska siitä ei mitään hyvää seuraa. Muuten en jakele neuvoja siitä, miten ihmisten pitäisi elämäänsä elää.
No kuinka voit?