kaksisuuntainen mielialahäiriö
Epäilen, että mulla saattaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö. Oon ollut tosi raivona ja turhautunut omista ihmissuhdekokemuksista, ja välillä taas vajonnut masennukseen ja pettymykseen. Istun usein parvekkeellani hiljaa, tuijottelen vain pitkään ja mietin elämän tarkoitusta.
Onko täällä vertaistukea?
Kommentit (7)
Musta tuntuu, että oon vähän samassa tilanteessa. Oon yrittänyt hukuttaa ajatuksia työntekoon, mutta nykyään duuni vaan ärsyttää enemmän ja enemmän.
Minäkin olen tällä hetkellä jotenkin täysin kypsä ihmisiin, ei vaan tunnu sujuvan. Vikaa on varmasti itsessäkin, mutta jatkuvasti tuntuu että toiset haluaa vaan tarkoituksella kettuilla ja tehdä pahaa siinä missä itse pyrin olemaan kunnioittava. Kunnioitan toisten rajoja ja tahtoa enkä pakota mihinkään, enkä nimittele. Sen sijaan itse saan jatkuvasti törkeää kohtelua ja muka leikkimielistä nimittelyä osakseni. Vaikka itse esimerkiksi sanon että aion tehdä jotain tunnin päästä niin eiköhän toinen ehdota jotain omaa kivaa siihen päälle. Itselläni ei tulisi mieleenkään jyrätä omilla haluillani toisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lääkärissä käynyt?
Tarvitseeko minun mennä psykiatrille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat harrastuksesi?
Kiertelen rekkaparkkeja ja tarjoilen kuskeille suihinottoja pientä korvausta vastaan
Arvasit väärin, pidän orgasmista pesutupassa.
Mitkä ovat harrastuksesi?