Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "temppuja" mies kaipaa?

Vierailija
19.04.2025 |

Olemme viisikymppinen pariskunta, puolisen vuotta yhteiseloa takana. Mies heitti juttua, että jos minä pettäisin häntä jonkun toisen miehen kanssa, ei hänen tieten pitäisi olla mustasukkainen, vaan ajatella että hyvä jos opin jotain uutta, jotain "temppuja", niin hänkin hyötyy siitä. Jäin ihmettelemään, että mitähän "temppuja"hän kaipaisi. Mielestäni meillä on ihan ok seksiä, molemminpuolista suuseksiä, minulla on asuja, olemme kokeilleet erilaisissa asennoissa jne. Mutta asentoja rajoittaa se, että miehellä välillä ei niin kova erektio, ja minulla ahtaat paikat. Parhaiten yhdyntä onnistuu lähetyssaaranaajassa, tai siten että minulla jalat miehen olkapäillä. Ehkä hänestä meidän seksielämä on tylsää. Olen kuitenkin kysynyt, että mitä toiveita tai fantasioita hänellä on, eikä ole maininnut muuta kuin että haluaa ottaa minut takaapäin, ja se käy kyllä minulle ilomielin.  Antakaapa vinkkiä, että miten voisin yllättää miehen! 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus voi hyvinkin olla oikeasti naisen kirjoittama. Kirjoituksesta kun löytyy pilkut ja kaikki:-)

56v miehenä (vaimoni on minua hieman nuorempi) voin kertoa että on erittäin kiihottavaa kun nainen tekee rohkean härskisti aloitteita. Etenkin jos nainen on aiemmin ollut kaino ja ehkä ujokin ja alkaakin yllättäen vonkata, heh. Oma vaimoni on keksinyt tämän kikan ja toimii. Saattaa pyllistellä pikkuhouisuissaan ja kysellä että miltä näyttää ja että maistuisko. Sanomattakin selvää että ei ole mitkään mummokalsarit päällä ja hepeneet viritelty niin että häpyhuulet osittain tursuaa näkyviin. Siinä sulle temppu:-) Helppo ja toimii.

Vierailija
22/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajaa valot päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa sen kullin syvälle kurkkuun ja oikein kurlaa.

Vierailija
24/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain kahdesta eri miehestä mutta heilläkin jo niin eri toiveet ja ehdottomat inhokit, että vaikea olisi sanoa muuta yleispätevää kuin että mies haluaa tuntea itsensä halutuksi myöskin. Eli näytät että haluat ja kerrot mikä on tuntunut hyvältä, pyydät lisää. Jos miehesi pitää suihinotosta tai käsihommista niin niitä omalla aloitteella sopivassa tilanteessa. 

Toki aloituksen miehen kommentti saattoi myös olla vain aisuri kokeilemassa kepillä jäätä. Harvoin kehtaavat suoraan kertoa että kiihottuvat touhusta jos eivät ole alusta asti olleet avoimia asiasta..

Vierailija
25/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt syvälle kurkkuun alkuun, sitten varovasti ehdotat peppuseksiä. Miehen eturauhasta voi myös hyväillä jos hän tykkää. Jotain turvasanalla höystettyä "väkisin" ottamista voisi kokeilla. Roolileikki jossa esität siskoasi/jotain muuta lähipiirin naista.

Haha, alapeukuista päätellen nämäkin ehdotukset olivat mammoilla täysin mahdotonta extremeä. Voi voi teidän ukkoparkojanne.

Vierailija
26/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sanot miehellesi olevasi valmis olemaan lutkansa, joka suostuu ihan kaikkeen mitä tämä haluaa kokeilla kanssasi, tietenkin sovitte turvasanan jolla saat homman seis jos menee omien rajojesi yli. Tää on hyvä keino selvittää mistä miehesi haaveilee oikeasti.

Vierailija
27/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt syvälle kurkkuun alkuun, sitten varovasti ehdotat peppuseksiä. Miehen eturauhasta voi myös hyväillä jos hän tykkää. Jotain turvasanalla höystettyä "väkisin" ottamista voisi kokeilla. Roolileikki jossa esität siskoasi/jotain muuta lähipiirin naista.

Haha, alapeukuista päätellen nämäkin ehdotukset olivat mammoilla täysin mahdotonta extremeä. Voi voi teidän ukkoparkojanne.

Kaikki miehet ei tykkää samasta kuin sinä. Jos nämä on sinun unelmia niin siistiä, voit toteuttaa halukkaan kumppanin kanssa. Osa näistä on minusta ainakin tosi jees (väkisin-leikit ja suuhun kunnolla naiminen ja syväkurkutus) mutta lähtisi ukko vaihtoon jos haluaisi leikkiä että minä olen äitini/siskoni/naapurin Jaanamatilda/whatever. Muut roolileikit ok. 

Lisäksi saisin kunnon kurinpalautuksen jos yrittäisin työntää mitään miehen takalistoon eikä se halua minunkaan pyllyä rassata vaikka mulle vois kelvata :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä