Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "temppuja" mies kaipaa?

Vierailija
19.04.2025 |

Olemme viisikymppinen pariskunta, puolisen vuotta yhteiseloa takana. Mies heitti juttua, että jos minä pettäisin häntä jonkun toisen miehen kanssa, ei hänen tieten pitäisi olla mustasukkainen, vaan ajatella että hyvä jos opin jotain uutta, jotain "temppuja", niin hänkin hyötyy siitä. Jäin ihmettelemään, että mitähän "temppuja"hän kaipaisi. Mielestäni meillä on ihan ok seksiä, molemminpuolista suuseksiä, minulla on asuja, olemme kokeilleet erilaisissa asennoissa jne. Mutta asentoja rajoittaa se, että miehellä välillä ei niin kova erektio, ja minulla ahtaat paikat. Parhaiten yhdyntä onnistuu lähetyssaaranaajassa, tai siten että minulla jalat miehen olkapäillä. Ehkä hänestä meidän seksielämä on tylsää. Olen kuitenkin kysynyt, että mitä toiveita tai fantasioita hänellä on, eikä ole maininnut muuta kuin että haluaa ottaa minut takaapäin, ja se käy kyllä minulle ilomielin.  Antakaapa vinkkiä, että miten voisin yllättää miehen! 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakkosta.

Vierailija
2/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa apumies tuomaan uutta parisuhteeseenne, voisi olla molemmille kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat suihin ja yhtäkkiä alat nuolemaan mehen annelia ihan hulluna.

Vierailija
4/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kunnon käsihoidon ja otat käden puristelemaan rintojas, niin eiköhän laukena.

Vierailija
5/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt syvälle kurkkuun alkuun, sitten varovasti ehdotat peppuseksiä. Miehen eturauhasta voi myös hyväillä jos hän tykkää. Jotain turvasanalla höystettyä "väkisin" ottamista voisi kokeilla. Roolileikki jossa esität siskoasi/jotain muuta lähipiirin naista.

Vierailija
6/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido hänet. 

Vierailija
7/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosesta suuhun. 

Vierailija
8/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saisi minulta kyllä mitään yllätystä enää tuossa kohtaa jos kommunikointi tuolla tasolla. Hirveän vaikea meedioida mitä temppuja hänen mielestä siellä vieraissa pitäisi oppia. 

Vierailija
9/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaleikkejä ja vähän "kinkympää" menoa hän kaipaa. Käytätkö koskaan ewim. seksihepeneitä? X-asentoon sidonta, suupallo ja silmäside, tuovat aivan uusia tuulia makkariin + sitten kaikki vibrat ja dildot vielä päälle.

Vierailija
10/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sidontaleikkejä ja vähän "kinkympää" menoa hän kaipaa. Käytätkö koskaan ewim. seksihepeneitä? X-asentoon sidonta, suupallo ja silmäside, tuovat aivan uusia tuulia makkariin + sitten kaikki vibrat ja dildot vielä päälle.

Tätä ainakin meillä haluttiin ja niin minäkin. Ihan kivan lisän toi perinteisiin, lusikka, lähetyssaarnaus ja takaapäin asentoihin.

Vierailija
11/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti seksihepeneet ja ainakin lelut mukaan. Karvaiset käsiraudat nyt löytynevät ihan jokaiselta, sillä viimeistään polttarilahjaksi ne on saatu, jos ei muka tuparilahjaksi tullut.

Vierailija
12/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V..ttu mitään perseen nuolemista mies kaipaa.Helliä sanoja ja kehuja.Tuntee olevansa mies se riittää.

Vierailija
13/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään voltteja. Jos mies ihmettelee, mitä tuo nyt on, niin kerrot, että tapailumies oli homo, eikä osannut kuin voltteja.

Vierailija
14/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies meni aika sanattomaksi kun jemmasin etukäteen pilluuni pari golfpalloa, jotka sitten pullautin ulos kovalla vauhdilla heti kun kävin sängylle makaamaan. Ehkä jotain tällaista?

Vierailija
15/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä mitään ihmeempiä "temppuja" vaimoltani haluaisi, mutta ihan vaan semmoista reilusti aktiivisempaa otetta seksiin. Ronskimpaa puhetta, ehdottelua, selkeätä puhetta ja tekoja siitä, että himoitsee minua ja haluaa juuri minua. 

Vierailija
16/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihepeneitä, stay-uppeja, cat-suiteja, avorintsikoita ja latex asuja!

Vierailija
17/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ainakin meillä haluttiin ja niin minäkin. Ihan kivan lisän toi perinteisiin, lusikka, lähetyssaarnaus ja takaapäin asentoihin.

Kerrot, että teillä useita asentoja käytössä. Miehesi haluaisi ottaa sinut takaapäin. Miksi ette ole tätä kokeilleet? Meillä miehen suosikki on tulla takaapäin.

Vierailija
18/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hanki geishakuulat  ja treenaa niillä ohjeen mukaan.

2. Kysy gynekologiltasi tai seksologilta miten voit opetella lypsypillun.

Vierailija
19/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin miehenä sitä että tuntisin itseni halutuksi ja kaivatuksi. Osoita miehellesi että hänen vartalonsa on just hyvä sellaisena kuin se on. Ole aktiivinen, kiusottele, vie loppuun uudelleen ja uudelleen.

Ole myös itseesi tyytyväinen sellaisena kuin olet. Anna itsesi miehellesi. Kun hierot jarrilläsi hyväilet häntä ole hänen päällä, kiusottele rinnoillasi ja mirrilläsi.

Ole siis oma itsesi. 

Vierailija
20/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari loppuun asti on aina ihana "temppu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän