Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ootte mieltä?

Vierailija
19.04.2025 |

Emme asu kumppanini kanssa yhdessä. Hän asuu minun ja lapseni luona ne viikot, kun hänen lapsi on toisella vanhemmalla. Ne viikot, kun hänellä on lapsi, me emme voi siellä olla. Hän haluaa antaa lapsen päättää ketä heillä viettää aikaa. Käymme heillä noin kerran puolessa vuodessa, jos sitäkään. Voiko tämmöisestä tulla mitään? En halua mitään uusperhettä, mutta näen tämän hetkisen tilanteen melko yksipuolisena. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole sinulle helppoa, kun tulee luoksesi. Hyvä, että kunnioittaa lapsen toivetta. Ei sinun laosesi voi kuitenkaan  mennä miehen lapsen huoneeseen ja olla kuin kotonaan. 

Vierailija
2/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli passaat häntä aina jokatoinen viikko. Miksi suostut tuohon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa että lapset etusijalla.

Mikään ei ollut lapsena niin inhottavaa kuin vanhemmat uudet kumppanit, varsinkin omassa kodissa.

Vierailija
4/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, oletteko tyytyväisiä järjestelyyn. Ilmeisesti et ihan ole, mieti miksi et ja minkä toivoisit muuttuvan. 

Vierailija
5/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset suunnilleen samanikäisiä, heistä ehkä tulisi kavereita ? Muuten ehkä tuntuisi vähän väkisin yrittämiseltä leikkiä perhe-elämää kaikki yhdessä.

Vierailija
6/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täysikäiset lapset. Miesystäväni tulee aina luokseni. Joskus olisi vaihtelun vuoksi mukava käydä hänenkin luona, mutta näin nyt mennään. Minulla on kuitenkin valta milloin vain kieltää miestä tulemasta. 

Vierailija
7/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? Ei ole lapseni koskaan mennyt hänen lapsen huoneeseen. Hän voi kuitenkin meillä olla miten haluaa. Onko mielestäsi tasapuolista?  Ei minun lapseni päätä asioista, jotka on aikuisten päätöksiä😂

Vierailija
8/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lapsi on. Jos minä ja lapseni ei jousteta, niin eihän suhde edes toimi.