Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pääsiäisenä sairastavia?

Vierailija
18.04.2025 |

Mulla mahatauti. Pitää vain nukkua. 

Olisi ollut la-su töitä, nyt saikkua. Ehkä kuitenkin mieluummin näin koska töissä olisi ollut kiireellisen pää kuin arkena.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummi 

Vierailija
2/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olet maailman ainut. Taudit eivät iske Herramme Jeesuksen Kristuksen juhlapyhinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ehkä noro mullakin, vähän kuumetta ja vatsaoireita, joita mulla on tosin perussairauden vuoksi 24/7/365. Harmittaa, että pääsiäisen suunnitelmat uhkaavat jäädä väliin.

Vierailija
4/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireellisen pää?

Vierailija
5/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap Täällä toinen, taitaa olla joko korona tai influenssa, joka tapauksessa aivan järkyttävä yskä. Kohta varmaan revähtää keuhkot tästä yskimisestä.. 

Vierailija
6/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiireellisen pää?

Oho, autocorrect 🤣

Vierailija
7/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä aina kipeä joko pääsiäisenä tai hiihtolomalla. Joka vuosi. En juuri koskaan muulloin. Mikähän juttu tämä on?

Vierailija
8/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin muita. Keväällä oli noro. Sen jälkeen voi olla uusia oireita. Voi olla epämääräisiä oireita jotka alkavat närästyksestä, vatsa ei toimi normaalisti, kohta selkä ja eri paikat kipeitä. Pakottavia. Ehkä joskus helpottaa, tuntuu että vie aikaa jos monta päivää jotain. Vaikea löytää hyviä asentoja.

Vierailija
9/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä aina kipeä joko pääsiäisenä tai hiihtolomalla. Joka vuosi. En juuri koskaan muulloin. Mikähän juttu tämä on?

Rentoudut ja immuniteetti laskee suojamuurit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi