Onko muita pääsiäisenä sairastavia?
Mulla mahatauti. Pitää vain nukkua.
Olisi ollut la-su töitä, nyt saikkua. Ehkä kuitenkin mieluummin näin koska töissä olisi ollut kiireellisen pää kuin arkena.
Kommentit (9)
Ei. Olet maailman ainut. Taudit eivät iske Herramme Jeesuksen Kristuksen juhlapyhinä.
Jep. Ehkä noro mullakin, vähän kuumetta ja vatsaoireita, joita mulla on tosin perussairauden vuoksi 24/7/365. Harmittaa, että pääsiäisen suunnitelmat uhkaavat jäädä väliin.
Tsemppiä ap Täällä toinen, taitaa olla joko korona tai influenssa, joka tapauksessa aivan järkyttävä yskä. Kohta varmaan revähtää keuhkot tästä yskimisestä..
Vierailija kirjoitti:
kiireellisen pää?
Oho, autocorrect 🤣
Olen yleensä aina kipeä joko pääsiäisenä tai hiihtolomalla. Joka vuosi. En juuri koskaan muulloin. Mikähän juttu tämä on?
On todellakin muita. Keväällä oli noro. Sen jälkeen voi olla uusia oireita. Voi olla epämääräisiä oireita jotka alkavat närästyksestä, vatsa ei toimi normaalisti, kohta selkä ja eri paikat kipeitä. Pakottavia. Ehkä joskus helpottaa, tuntuu että vie aikaa jos monta päivää jotain. Vaikea löytää hyviä asentoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä aina kipeä joko pääsiäisenä tai hiihtolomalla. Joka vuosi. En juuri koskaan muulloin. Mikähän juttu tämä on?
Rentoudut ja immuniteetti laskee suojamuurit.
Pummi