Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä särähti korvaan kun rantabaarissa nuori mies ja nainen osti juomat ja mies sanoi että maksetaan erikseen

Vierailija
18.04.2025 |

Myöhemmin selvisi et työreissulla olivat mut silti oletan et mies olisi maksanut liikunko oudoissa piireissä kun oletan et mies maksaa vai ole ko itse outo? Toki itse myöhemmin illalla ostelen usein kuoharipulloja ja suolaisia pöytään mut tuo eka juoma mun mielestä miehen kuuluis maksaa Mun kanssa siis miehet usein pääsevät siivellä mut toi ajatus et mies tarjoaa ekan niin onko kellään muulla samaa? On vaan tosi kaunis ajatus, vaikkei edes treffikumppani olis.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas särähti korvaan tuo että jaksat terassilla kyylätä muiden elämää.

Vaikea olla seuraamatya kun itse jonottaa heidän takana ja sen jälkeen käy selväksi pöydässä illan tapahtumat. Ei vaan voi olla kuulematta.

Kyllä voi olla kuulematta, jos haluaa. Jos ei muuten kykene, niin poistu jonosta ja/tai älä mene istumaan lähipöytiin.

Vierailija
22/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mies maksaa. Jos ei maksa niin menen itsekseni istuskelemaan ja odottelen, että houkutan jonkun miehen, joka maksaa.

Toisin sanoen, olet myytävänä eniten tarjoavalle.

Seuransa on myytävänä, ei koko ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mies maksaa. Jos ei maksa niin menen itsekseni istuskelemaan ja odottelen, että houkutan jonkun miehen, joka maksaa.

Tätä kutsutaan huoraamiseksi, maailman vanhin ammatti.

Vierailija
24/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki, meillä on täällä itsenäinen nainen joka ei miestä kaipaa, paitsi maksamaan kaiken!

Kyyen sanoin niin itse maksan usein kaiken, haen aina vessareillulla oullon kuoharia tai viiniä

ja suolaista mut toi eka juoma.

Me muut haemme juomat baaritiskiltä, emme vessasta!

Vierailija
25/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jokainen maksaa itse omat juomansa! On vuosi 2025, naisella on omaa rahaa, hän saa käyttää sitä. Ei tarvitse kerjätä mieheltä juomista.

Vierailija
26/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei ollu eskorttia etsimässä 

Vierailija
27/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun vain miesten kanssa, jotka maksavat kaiken. Paitsi yksi mies on maailmassa, josta tykkään, vaikkei hänellä olisi latin latia.

Vierailija
28/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työreissussa olivat? Kollegat istumassa iltaa? Miksi hitossa miehen olisi pitänyt tarjota yhtään mitään tasa-arvoisessa länsimaassa, jonka tasa-arvoisuus on naisten halusta ja toimesta rakennettu?

Treffeillä olisi hyviin tapoihin kuuluvaa, että kutsuja maksaisi, sukupuolesta riippumatta, mutta ap:n kuvailemassa tilanteessa pitäisin itse outona, jos (mies)kollega tarjoutuisi maksamaan minulle juomia tai mitään.

Vierailija
29/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kutsutaan huoraamiseksi, maailman vanhin ammatti.

Seksityöläinen myy tietynlaista seuraa, mutta voihan muunkinlaista seuraa myydä. Ja myydäänkin. 

Käsittääkseni vanhin ammatti on yövartija, ei seksityöläinen (toiseksi vanhin ammatti). 

Vierailija
30/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokainen maksaa itse omat juomansa! On vuosi 2025, naisella on omaa rahaa, hän saa käyttää sitä. Ei tarvitse kerjätä mieheltä juomista.

Se hakee joka tiskille menee on mun periaate. Maksan mielellään miehelle ruuat ja juomat, ap

Vierailija
31/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä liikun vain miesten kanssa, jotka maksavat kaiken. Paitsi yksi mies on maailmassa, josta tykkään, vaikkei hänellä olisi latin latia.

Mulla ihan sama. Yks saa olla köyhäkin mut se on ihan ja sil on i

Vierailija
32/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis työreissussa olivat? Kollegat istumassa iltaa? Miksi hitossa miehen olisi pitänyt tarjota yhtään mitään tasa-arvoisessa länsimaassa, jonka tasa-arvoisuus on naisten halusta ja toimesta rakennettu?

Treffeillä olisi hyviin tapoihin kuuluvaa, että kutsuja maksaisi, sukupuolesta riippumatta, mutta ap:n kuvailemassa tilanteessa pitäisin itse outona, jos (mies)kollega tarjoutuisi maksamaan minulle juomia tai mitään.

Koska helpoin ja kohtelian et mies tarjoaa vaikka siiderit. Seuraavaksi nainen hakee vaikka kuoharipullon ja suolaista. Näin mä teen. Ap

Vierailija
33/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään työkaverin "kuulu" tarjota. Olen miesvaltaisella alalla ja ei tosiaan kukaan oleta että naisia kohdellaan eri tavalla. Itse kyllä tykkään tarjota sekä muille naisille että miehille juoman, kun ollaan ulkona. Saan siitä itselle hyvän mielen.

Vierailija
34/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksimiehen pitäisi maksaa

Jospa toinen juo jo kuinka monetta ? Jos maksat yhden, voitko olla maksamatta seuraavaa ?

Vierailija
35/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska helpoin ja kohtelian et mies tarjoaa vaikka siiderit. Seuraavaksi nainen hakee vaikka kuoharipullon ja suolaista. Näin mä teen. Ap

Se on sinun toimintatapa, mutta ei välttämättä muiden. 

Itse en tykkäisi, jos työkaveri tarjoaisi. Erittäin kiusallista olisi. 

Vierailija
36/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun toimintatapa, mutta ei välttämättä muiden. 

Itse en tykkäisi, jos työkaveri tarjoaisi. Erittäin kiusallista olisi. 

Näin naisen silmistä pettymyksen 😰