Jo neljäs seurustelusuhde avioliiton aikana meneillään
Olin kolme vuotta sitten täysin uupunut pikkulapsiarkeen. Ketään en etsinyt, mutta päädyin lopulta ottamaan rakastajan. No, jätin hänet, mutta jokin hetki sen jälkeen ilmaantui seuraava *poikaystävä*. No nyt on menossa jo neljäs mies (jätin myös edelliset), vaikka mitenkään en ole ketään tietoisesti etsinyt. Mietin vain, miten yleistä tämä on, että oma mies ei riitä, vaan viihdykettä haetaan avioliiton ulkopuolelta?
Kommentit (45)
Minulla oli sama juttu avioliiton alkuvuosina. Useampi "poikaystävä" löytyi opiskelu- ja työkavereista. Tämä loppui täysin tyttären syntymään ja nyt noi jutut jo harmittaa, kun aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Oudosti aikaa ja tilaisuuksia sen lapsiarjen keskellä?
Iltaisin ja öisin aikaa. Treffit sovin leikkipuistoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
lapset ovat ylpeitä äidistään
Miksi eivät olisi?
Luulet ettei miehesi nussi nuorempia ja tiukempia minkä vaan ehtii? Nää nuoret naiset ovat paljon seksikkäämpiä ja hauskempia.
Vierailija kirjoitti:
Luulet ettei miehesi nussi nuorempia ja tiukempia minkä vaan ehtii? Nää nuoret naiset ovat paljon seksikkäämpiä ja hauskempia.
Ei minua haittaisi, vaikka hän näin tekisikin. Tuskin kuitenkaan, kun kotityöt vievät hänen vapaa-aikansa.
ap
Uupunut lapsiperhearkeen mutta silti aikaa tuollaiseen? En tiedä millä ajalla ja energialla itse eläisin noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikö puoliso ihmettele missä olet öisin?
uuvuit pikkulapsiarkeen muttet lasten isään?
kuka oli lasten kanssa kun kävit viihteellä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloittaja mitään tuollaista ole sanonut tai kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Uupunut lapsiperhearkeen mutta silti aikaa tuollaiseen? En tiedä millä ajalla ja energialla itse eläisin noin.
No tuostahan saa valtavasti energiaa. Hyvän kuuntelijan, vertaistukea, ihailua ja seksiä. Mistä saisi energiaa enemmän?
ap
mistä nämä viihdykkeet löytyi, kaupan kassalta?
Vierailija kirjoitti:
uuvuit pikkulapsiarkeen muttet lasten isään?
kuka oli lasten kanssa kun kävit viihteellä?
Lasten isä ja päiväkoti.
ap
Vierailija kirjoitti:
lapset ovat ylpeitä äidistään
aloittaja ei maininnut sukupuoltaan
Itsekin kokeilin elää noin, mutta väsyin siihen, joten lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikö puoliso ihmettele missä olet öisin?
Ehkä tuon Porvoossa normaalia, ei ihmetellä?