Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin miksi ahertaa

Vierailija
18.04.2025 |

16v asti töissä ollu, opiskellut samalla. Uraa tein ja pärjäsin. Nyt 51v. Kaksi lasta maailmalla toinen opiskelee toinen töissä. Okt maksettu. Yksityisiä terveyspalveluja käytetty vakuutusten turvin. Tää oravanpyörä ei lopu..  mietin miksi ahertaa.. ei meitä yhteiskunta auta, tiedän. Mun vanhuus on painajainen, lapset varmaan auttelee. En ole koskaan tuilla ollut, poislukien lapsilisä, peruskoulu ja tiet yms.. mut mä oon tehny töitä, opiskellut, maksanut verot.. Tää tie ei enää suomessa ole minkään arvoista.

Mä oon rakentanut ja osallistunut tän maan eteen. Jo sillä että mun lapset on opetettu opiskelemaan ja tekemään työtä, oli se sitte mainosten jakoa tms. Omilleen pärjäämään. 

Äänestän, rakastan kotimaata, yritän vaikuttaa. Mut nyt tuntuu et olkoon.. Otan itelle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nyt vähän epäselväksi miten tuota arvostusta tulisi osoittaa? - Potkia lisää päähän köyhempiä ja vähävaraisempia, jotta Ap sunun asemasi vaikuttaisi paremmaltako? - Sitähän hallituskin on jo kaavaillut. Luullen, että muutamasta kympistä muutamaan satasen €.n veron alennukset ja ammattiyhdistysmaksujen verovähennyksen poistost ja asumistuen tiukennukset ja työttömmysetujen heikennykset nsotava sen susoita entisestään. 

Vierailija
2/4 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena se oli tai olisi ollut kova juttu että on töitä ja tekee paljon töitä. Enää ei voisi vähempää kiinnostaa.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa että kannattaako tässä enää ponnistella kun säästöillä voisi elää odottaen eläkettä. T: Tk-lääkäri

Vierailija
4/4 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vielä lisää.