Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa! Menin utelemaan onko ystäväni raskaana kun vatsa pömpötti

Vierailija
15.03.2007 |

mutta eipä ollut. Tiedän että vauva ollut jo suht kauan heillä haaveissa joten arvatkaa hävettääkö kun pitää puhua ennenkuin ajattelee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua.

Vierailija
2/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääs. Ei pidä aina olla niin utelias!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää minusta.

Vierailija
4/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäkohteliasta käydä toisen mahaan kiinni, vaikka olisikin paksuna! Se on henkilökohtainen juttu! Jos muut pyytää näyttämään mahaa, mä sanon että näyttäkää te eka!

Vierailija
5/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmitti selittää että se syntyi jo..

Silti yritin ottaa huumorilla.

Eikö teille ole muuten koskaan käyny niin että joku ei sanokaan ilmiselvää asiaa? Ehkä nyt kysyin kaveriltani tota, koska ei olla nähty pitkään aikaan. Aikoinaan tämä sama kaveri ei myöskään keronu kihlauksestaan, piti itse bongata sormus.

ap - se kyylä :)

Vierailija
6/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin että totesin eräälle naiselle ai teille on tulossa vauva, nainen kielisi. Nolostuin. Vatsa jatkoi kasvuaan ja lapsi syntyi.

En ymmärrä miksi ei voinut myöntää päivän selvää asiaa. Väitti että ainahan hänellä on ollut iso maha.

Vierailija
7/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks toinen ystävä ei kertonu kenellekkään ennen ekaa ultraa ja mikäs siinä. Itse tietty höpisin hyville ystäville heti..

ap

Vierailija
8/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte saattanu aiheuttaa jollekin ihan hirveetä kärsimystä! Hävetkää! Ja ottakaa opiksenne.

Vierailija
9/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä miettii, että puhuuko sitä liikaa näitä lapsijuttuja lapsettomille kavereille. Kaikki ei kerro rehellisesti miten arasta asiasta on kyse. Tämä kyseinen kaverini esim. monen lapsen kummi ja välillä mietin, että mahtaako ne ristiäiset yms. tuntua pahalta jos omaa vauvaa ei kuulu. En siis puolestele itseäni, olin oikeasti tahditon. Se oli niitä hetkiä kun toivoo voivansa painaa REV ja ERASE nappeja..

Vierailija
10/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äkkiä, kun tulin ovesta, että maha pömpöttää (oli tiukka paita päällä) ja vedin jo henkeä ja olin yllättyneen näköinen, mutta viime tipassa sain vedettyä takaisin (kaveri varmaan ihmetteli...). Onneksi, sillä myöhemmin jutellessa kävi ilmi, ettei heille ollut tulossa perheenlisäystä... :)

Vierailija
11/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloitsisin silti muiden lapsista enkä olisi kiukkuinen niille jotka lapsia saa! Jokainen kuitenkin haluaisi olla sen toisen paikalla siinä että saa lapsia, en syyttäisi siitä muita.

Vierailija
12/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana 41+4, kun sairaalassa (synnyttämättömien ja synnyttäneiden osastot ovat saman käytävän varrella) törmäsin jo synnyttäneeseen puolituttuun, joka kysyi " kumpi tuli" .

Vierailija
13/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut molemmissa raskauksissa suuri pallo vatsa ja jäänyt alkuun sellainen pömppä rellu... Esikoisen jälkeen kysyttiin vissiin 4 krt että " ai että toinen on tulossa" Ärsytti ja masensi tosi paljon...

No nyt ei ole kukaan kysynyt mutta varmasti osa miettinyt...

Mä en käsitä miten sellaista pitää mennä töksäyttämään... Itse olen tosi varovainen. Jos tahdon tietää, kyselen vaikka kautta rantain kuulumiset ja kertoo jos haluaa.

Vierailija
14/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerokoot jokainen koska tykkää tai olkoon kertomatta!

ap

Vierailija
15/20 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta sattuu :)

Vierailija
16/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei mulle suoraan sanota, että " meille on tulossa perheelisäystä sillon ja sillon" . Mutta eipä tääkään sit oo hyvä. Pari kertaa oon sitten kuullut välikäsien kautta valitusta, kuinka törkeä tyyppi olen, kun en ole onnitellut raskaudesta, vaikka maha pömpöttää.

Mä en ainakaan osaa siitä mahan pömpötyksestä sanoa, onko vaan lihomista vai alkuraskautta. Eri asia tietysti, jos joku sellainen tyyppi, jota näkee ihan koko ajan. Muuten sitä ei kyllä varmaksi tiedä, ennen kuin vasta raskauden loppumetreillä.

Vierailija
17/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä että jokos siellä kasvaa lapsi? Arvatkaa vaan miten monta päivää oli tippa linssissä, meille kun sitä lasta ei yrittämisestä huolimatta vaan kuulu. Älkää ihmiset hyvät udelko noita asioita, eiköhän raskaana olevat kerro sitten kun sen aika on. Utelut ja mahantaputtelut kun voi todellakin loukata ja satuttaa pahasti.

Vierailija
18/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoin että ruoka maistuu. tosi paha mieli kun oli kilpparin vajaatoimintaa ja olin lihonut. samoin mulle tuli synnytyksen jälkeen enmmän mahaa, meillä suvussa laihoillakin sellainen perintöpömppövatsa.

kovasti haluttaisiin toinen vauva :(

Vierailija
19/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siitä " suivaantuneena" otin itseäni niskasta kiinni ja jo 7 kiloa on menetetty!!! Tyytyväinen olen itseeni, maha edelleen pömpöttää (teen jopa vatsalihaksia säännöllisesti), mutta vauvaa siitä ei voi enää saada!!!

Vierailija
20/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran joku vieras eukko kailottamaan kovaan ääneen kuinka hän ihmettelee ettei meillä ole lasta...Teki mieli yhtäkovaan ääneen ihmetellä kuinka hänellä ei ole tapoja ja mitä se vieraille kuuluu meidän lapsiasiat. En pahastu jos joku asiallisesti kysäisee mutta kaikkinainen ihmettely ja päivittely ärsyttää. Itse en kysele koska tiedän kuinka kipeä asia lapsettomuus voi olla.

Nyt on meille tulossa esikko vuosien odotuksen jälkeen ja mietin koska kertoisin tuttaville, jotka myös kamppailevat lapsettomuuden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi