Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono ensivaikutelma - pitääkö yrittää?

Vierailija
16.04.2025 |

Puolisoni hyvä ystävä on kuulemma kertonut halunneensa viettää minunkin kanssa aikaa. Normaalisti ovat tavanneet vain keskenään ja minusta asia on täysin ok enkä ole kokenut mitään tarvetta tutustua tähän ystävään mitenkään erityisemmin. Muutaman kerran ollaan siis tavallaan ohimennen tavattu. Nyt tämä ystävä tuli meille kylään ja antoi huonon vaikutelman itsestään. Ei juurikaan huomioinut minua ja yrittäessäni tutustua häneen (kysyin mm työpaikkaa koska tiesin hänen juuri vaihtaneen sitä), hän ei edes vilkaissut minua päinkään ja vastasi jotenkin todella lyhyesti ja ympäripyöreästi. Ihmettelin jälkikäteen puolisolleni, kun tuntui että olin kuin ilmaa tälle hänen ystävälle, vaikka istuttiin tosiaan samassa kahvipöydässä. Hän itse halusi meille kylään ja tiesi minunkin olevan paikalla. Juteltiin niitä näitä tai tilanne oli lähinnä niin, että puolisoni jutteli minulle ja ystävälleen, ja ainakun minä vastasin, ystävä hiljeni täysin tai jatkoi eri aiheesta juttelua puolisolleni katsomatta minuun päin kertaakaan. Oli todella kummallinen tilanne, ikinä en ole vastaavaa kokenut.

Noh, tämän tapaamisen jälkeen minulla ei ole erityisemmin halua lähteä puolisoni mukaan tapaamaan hänen ystävää uudelleen. Miksi nähdä vaivaa, kun ollaan monta vuotta tiedetty toisemme mutta tutustuminen ei nyttenkään ottanut tuulta alleen, vaikka hän teki aloitteen tulemalla meille ja minä vastavuoroisesti koitin tutustua. Minut kuulemma aina kutsutaan mukaan, oli juhlat mitkä tahansa. Ylireagoinko teidän mielestä, pitääkö minun antaa tälle ystävälle vielä uusi mahdollisuus?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi