Äänestin ennen vasemmistoa ja vihreitä
Olin mielipiteiltäni sellainen perus yliopistovasemmistolainen. Yksi asia rapautti muutamassa vuodessa uskoni näihin aatteisiin. Arvaako joku, mikä se voisi olla?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Liian empaattinen polittiikka? Liian hyvät työllisyyslukemat viime hallituksessa?
Luulisi, että jotakuta vihervasemmistoa äänestävää kiinnostaisi aidosti, miksi joku lakkaa uskomasta noihin arvoihin.
Ap
Huomasit ettet pärjännytkään yhtä hyvin kuin muut, putosit yliopistoelämästä keskivaikeean masennukseen ja menint mäkkäriin töihin, jossa hiukset rasvaisina väänsit hampurilaisia. siinä elämän aallonpohjassa harmitti kun joku tumma ihminen olikin ahkerampi kuin sinä ja pärjäsi paremmin, ja sitten rupesit hengaamaan hommavoorumilla ja kirjoittelit sinne väkivaltafantasiota muiden rotujen ja kaikkien vähemmistöjen alentamisesta. Se tuntui hyvältä. Sinusta tuli persu.
Vierailija kirjoitti:
Huomasit ettet pärjännytkään yhtä hyvin kuin muut, putosit yliopistoelämästä keskivaikeean masennukseen ja menint mäkkäriin töihin, jossa hiukset rasvaisina väänsit hampurilaisia. siinä elämän aallonpohjassa harmitti kun joku tumma ihminen olikin ahkerampi kuin sinä ja pärjäsi paremmin, ja sitten rupesit hengaamaan hommavoorumilla ja kirjoittelit sinne väkivaltafantasiota muiden rotujen ja kaikkien vähemmistöjen alentamisesta. Se tuntui hyvältä. Sinusta tuli persu.
Tämähän se oli.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Syy ei liittynyt mitenkään minun henkilökohtaiseen elämääni eikä minusta ole tullut minkään aatteen edusta. Meni monet vaalit täysin äänestämättä. Mä ajattelin, että tässä ketjussa voisi ihan oikeasti puhua asioista, mutta ilmeisti kiinnostusta on enemmän minun haukkumiseen. Hassua sinänsä, kun esim. sinä et tiedä minusta mitään. Mistä siis aggressio kumpuaa?
Ap
Etkä äänestänyt! Typerä provo. Et edes tajua että vihervasemmistolaisuutta ei ole olemassakaan muualla kuin kaltaistesi mielikuvituksessa.
Provoile seuraavalla kerralla että äänestit joko vasemmistoliittoa tai vihreitä, mutta älä sekoita niitä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Etkä äänestänyt! Typerä provo. Et edes tajua että vihervasemmistolaisuutta ei ole olemassakaan muualla kuin kaltaistesi mielikuvituksessa.
Provoile seuraavalla kerralla että äänestit joko vasemmistoliittoa tai vihreitä, mutta älä sekoita niitä keskenään.
Voisitko selittää hieman tarkemmin tuota, miten vihervasemmistoa ei ole olemassa? Millainen ihminen on kaltaiseni? Miksi sinä ajattelet, että avaus on keksitty? Kerro. Selitä. Miksi tuo tunnereaktio?
Ap
Liian empaattinen polittiikka? Liian hyvät työllisyyslukemat viime hallituksessa?