Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hirveitä vahinkoja teille sattunut omassa asunnossa? Mulle sattunut kaksi ihan ehkä jopa hengenvaarallista.

Vierailija
15.04.2025 |

Mitä hirveitä vahinkoja teille sattunut omassa asunnossa? Mulle sattunut kaksi ihan ehkä jopa hengenvaarallista. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä, kerro? Itsellä astiakaapin hylly pudonnut ja kaikki astiat säpäleinä ja lamppu poksahtanut kun vaihdoin sitä ja olikin katkaisijasta valot päällä.

Vierailija
2/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painava metallia sisältävä lamppu tippui katosta melkein päälleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poksahtanut sulake niin että rikkoi olohuoneen kristallikruunun ja myös entinen astianpesukone on heittänyt vedet keittiön laminaatille. Joskus muinoin on alkanut myös ompelukone savuta kesken työn.

Vierailija
4/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen liesi päällä vahingossa. Siinä oli vielä päällä jotain pussia, missä osa paperia osa muovia, ja pientä nokiroskaa oli sitten kaikkialla. Onneksi ei tulipalo tullut. Koskaan en enää jättänyt mitään liedelle. Olin nuori tuolloin ja säikäytti kyllä

Vierailija
5/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin juustokimpaleesta palaa leikkuulaudalla tiskipöydän päällä oikein isolla veitsellä ja voimaa käyttäen. Sehän veitsi siitä sitten lipsahti ranteeseen kun leikkuulauta lähti luistelemaan. 

Kyllä sai hieman puhallella jälkeen päin. 

Vierailija
6/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuin ja tipahdin polvilleni ottaen käsillä vastaan. Tuli pieni heijausliike ja löin pääni lipaston reunaan. Osui ja upposi. Kymmenen tikkiä otsaan ja osa niistä hiusten alle. Onneksi ei pahemmin käynyt. Arpeakaan ei jäänyt, kiitos taitavan lääkärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä