Millaisia tunteita sinulle tulee kun kuulet kappaleen Power of Love?
Kuvittele että vaikka ajat autolla yksin pimeällä ohitustiellä öiseen aikaan ja tuo kappale alkaa radiosta. Millaisia tunteita, millaisia ajatuksia? Oletko parisuhteessa vai sinkku? Itse sinkku ja alan ajatella menetänkö jotain elämässä kun olen sinkku. Tunteita alan myös tuntea mutta se johtuu siitä että kappale on nostalginen megahitti.
Kommentit (23)
Tuo Frankie goes Hollywood ja Power of live🤩
Parasta paatosta
Eipä tuo kliseinen jollotus herätä oikein mitään tunteita. Joskus teininä saattoi herättää, kun olin NIIIIIIIIN rakastunut :D
Tulee vastustamaton halu sulkea radio ja olla avaamatta sitä enää koskaan. Varmaan ihan hyvä kappale, mutta tällainen tunne tulee minulle.
Tulee tunne, että ajan auton päin kalliota, jos en saa lopetettua tuota karseaa ulinaa heti.
No nuoruus tulee mieleen. Rakkaudesta tuo biisi kertoo niin kliseisesti, että ei se sinänsä tunteita herätä. Olen naisesi ja sinä olet mieheni. No ok.
Herää katkeria fiiliksiä. En usko enää rakkauteen ja tuo biisikin tuntuu naiivilta.
Vierailija kirjoitti:
Pyhää vihaa.
.... ja suurta rakkautta. Joo, mä kaiken sain....
Vierailija kirjoitti:
Frankie oli kyllä kova.
Miten se tähän liittyy?
Ennen kuin avasin ketjun, niin pelkästä biisin nimestä tuli tuo Frankie goes to Hollywoodin biisi ensimmäisenä mieleen!
Tykkään kuunnella musiikkia autoa ajaessa, tosin nyt ei ole autoa. Kuvitellaan, että tämä soi öisellä ajomatkalla. Herättää surullisia ajatuksia. Olen omaa kypsymättömyyttäni tuhonnut hienoja ihmissuhteita ja varmasti menettänyt paljon kaunista elämästäni. Pitäisi oppia rakastamaan.
Vaihtaisin kanavaa tunteita. Liian ulvontaa ja hidas.
Kuiskaukset aamulla rakastajista, jotka nukkuvat tiukasti
Kiertelevät nyt kuin ukkonen kun katson silmiisi
Pidän kiinni kehostasi ja tunne jokainen tekemäsi liike
Äänesi on lämmin ja hellä rakkautta, jota en voinut hylätä
Koska olen rouvanne ja sinä olet minun mieheni
Aina kun kurkotat minua teen kaikkeni
Kaunista 🤣🤣🤣🤣
Power of Love on hieno kappale mutta ei erityisiä tunteita tai ajatuksia siitä.