Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis hyi helvetti HUS

Vierailija
15.04.2025 |

Ja se lasten helvetin kartano sairaala. 

Käynti terveyskeskuspäivystyksessä: Virnuileva  lääkäri lähettää kotiin. Labroissa ei mitään kuulemma. Potilas siis 4-vuotias. 

Lähetteellä uudestaan HUS:iin. Super (teko)ystävällinen ja naurava lääkäri lähettää kotiin. Labrat myöhemmin. 

Joku hoitaja soittaa kotiin. Voi olla kuulemma this and that. Ei kuitenkaan muuta kun soittele jos ei parane. 

Taas lähete HUS:iin. Dille somppu hoitaja tunkee nestemäistä panadol litkua lapselle vaikka sanon että eikö tuo ole vähän liian mietoa

Epäystävällinen puoskarin oloinen vastenmielinen äm,,,,ä, joka esitti lääkäriä lähetti kotiin.  Tulokset kuulemma myöhemmin. 

Soitto kotiin ja takaisin sairaalaan. Suonensisäinen antibiootti. 

Oikeasti tuosta kertomuksesta   ei selviä kaikki, mutta totuus on että HUS:issa on kohdeltu jopa lapsia tavoilla,  jotka voidaan tulkita rikoksiksi. Tiedän että tapaukseen liittyy tahallista suhmurointia 100% varmasti! 

Vihje: perhe ollut törkeän gang stalkingin kohde. Vaikea uskoa, että Suomessa oltaisiin niin alhaisia, että ulotettaisiin se jopa siihen, että tehdään rikoksia terveydenhuollossa mutta kyllä! Ja tuo on vasta jäävuoren huippu kaikessa mitä tehty, Niin järkyttäviä että oksentaisitte heti! Kohteena siis kaikki perheen jäsenet! 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsista pitäisi tehdä kyllä lasu. Alkaa olee jonkun sortin mielenterveys ongelmia sulla meinaa..

Vierailija
2/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt sanaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan.

Ja mikä edes on terveyskeskuspäivystys. On terveyskeskus ja on päivystys, mutta kumpaankaan ei pääse hakemaan sitä lähetettä.

Vierailija
4/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on psykoosi, hae apua itsellesi.

Vierailija
5/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hyviäkin lääkäreitä, mutta paljon niitä, jotka eivät ole siellä potilaita hoitamassa.

AP:n kertomuksesta tuli sellainen tunne, että joko ne on alkaneet siruttamaan HUSn työntekijöitä.

Vierailija
6/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten sä kuvailet henkilökuntaa,mitenhän ne siellä kahvipöydässä kuvailee sua?? 

Vierailija
7/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun lapsista pitäisi tehdä kyllä lasu. Alkaa olee jonkun sortin mielenterveys ongelmia sulla meinaa..

"Alkaa"? Jos tämä on sama joka aina hokee samoja vainoharhoja palstalla, eiköhän niitä ongelmia ole ollut jo vuosia.

Vierailija
8/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan.

Minä ymmärsin, todistanut samanlaista henkilökunnan käytöstä HUS:ssa, tyyliin "teidän takia täytyy täällä olla", samaan aikaan kun naapuilla pyörän ohjaustanko keuhkojen läpi ja oli kiinnitetty johonkin akvaarioon. Potilasosastolla leikkauksesta toipuville, "tässä on sitten ahkera harjoittelija, ottakaa mallia". .

Vierailija
9/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me koetaan eri lailla hoitohenkilökunnan suhtautuminen, itse olen joutunut lasten kanssa joskus asioimaan päivystyksessä ja hyvää huolta on pidetty. 

Vierailija
10/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo jo ihan nykypäivää. Itse aikuisena koen, että lääkärit ova juuri ja juuri hereillä oleviä mörköjä. Todellinen potilaan kuuleminen ja kohtaaminen on kadoksissa. Jos voisin lukea heidän päänsisäistä verbaliikkaa, niin he haluaisivat sanoa potilaalle suoraan (muuta eivät voi). ETTÄ EN NYT PERKELE TIEDÄ YHTÄÄN MIKÄ SUA VAIVAA, MISTÄ HELVETISTÄ MINÄ VOISIN TIETÄÄ, TÄYTYY VARMAAN JOTAIN KEKSIÄ. Valitettavasti näin !

Vierailija
11/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me koetaan eri lailla hoitohenkilökunnan suhtautuminen, itse olen joutunut lasten kanssa joskus asioimaan päivystyksessä ja hyvää huolta on pidetty. 

Niin, mitä se tähän liittyy, kun toinen kirjoittaa huonoista kokemuksista. Eikö empatia oikein tahdo riittää ymmärtämään toisen huonoa kohtelua, jos itse on saanut jossain hyvää?

Mullakin oli tosi hyvä lääkäri, kun viimeksi kävin lääkärillä.

Vierailija
12/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systemaattista kaltoinkohtelua. Sama kaava toistuu muuallakin HUS -alueella. Noin yleisesti, mitäköhän diellä on oikein meneillään?

Vierailija
13/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo jo ihan nykypäivää. Itse aikuisena koen, että lääkärit ova juuri ja juuri hereillä oleviä mörköjä. Todellinen potilaan kuuleminen ja kohtaaminen on kadoksissa. Jos voisin lukea heidän päänsisäistä verbaliikkaa, niin he haluaisivat sanoa potilaalle suoraan (muuta eivät voi). ETTÄ EN NYT PERKELE TIEDÄ YHTÄÄN MIKÄ SUA VAIVAA, MISTÄ HELVETISTÄ MINÄ VOISIN TIETÄÄ, TÄYTYY VARMAAN JOTAIN KEKSIÄ. Valitettavasti näin !

Toivottavasti eivät kuitenkaan ajattele, että parannettu potilas on menetetty potilas.

Vierailija
14/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki eivät tunnekuohussaan osaa olla yhtä fiksuja kuin sinä eivätkä pukea sanojaan diplomaattisesti mutta ymmärsin tarinan täydellisesti kun lisäsin siihen oman älykkyyteni ja pohdin asiaa tarkemmin. Ainahan kaikilla jotka valittavat jostain epäkohdasta on joku mielenterveysongelma. EI OLE !

Vierailija
15/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan.

Se ei ole aloittajan vika, ettet ymmärrä, ymmärtämiseen tarvitaan päätä, ei jalkoja.

Vierailija
16/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalking aloituksessa on sen sortin skitso red flag että toivon ihan tosissaan tämän olevan provo.

Älkää hei vetäkö piriä, se on peukkua nykyään, siitä tulee hulluksi!

Vierailija
17/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten sä kuvailet henkilökuntaa,mitenhän ne siellä kahvipöydässä kuvailee sua?? 

Niiden työ ei ole kuvailla potilaita kahvipöydässä, vaan hoitaa niitä. Siitä maksetaan se palkka, ei siitä mikä on jonkun  sh Amandan nk. mielipide kenestäkään.

Vierailija
18/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentista päätellen väsynyt lähihoitaja.

Vierailija
19/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki eivät tunnekuohussaan osaa olla yhtä fiksuja kuin sinä eivätkä pukea sanojaan diplomaattisesti mutta ymmärsin tarinan täydellisesti kun lisäsin siihen oman älykkyyteni ja pohdin asiaa tarkemmin. Ainahan kaikilla jotka valittavat jostain epäkohdasta on joku mielenterveysongelma. EI OLE !

Ap vetosi gang stalkingiin, tiedätkö sinä mitä se on?

Se on psykoottinen ja paranoidinen tila missä ihminen kuvittelee että kaikki vainoaa häntä, ohi ajavat autot, kaikki ohikulkijat ja he ihan kaikki haluaa pahaa.

Onko tämä sinun mielestä tervettä käytöstä?

Vierailija
20/29 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus hoitohenkilöstöstä, lääkäristä, hoitajasta, lähihoitajasta, nämä huonot kokemukset valitettavasti muistaa kauemmin kuin mitkään muut huonot kokemukset, jos hautaustoimistot vielä alkaisivat käyttäytymään sopimattomasti, mitä me sitten tehdään, häh ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän