Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhuuko kuolemaa lähestyvä ihminen kuolemastaan?

Vierailija
15.04.2025 |

Vai elääkö hän kuten ennenkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset erilaisia varmaan.

Vierailija
2/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt onko kuolema lähellä kun usein on mielessä, järjestelen, jätän lappuja mistä tulee laskuja sähköpostiin, mikä suorana, mikä postina.  Yms hävitän roinaa ja kuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin ihmisestä. Äitini sairastui 74v ja hän ei halunnut puhua kuolemasta ainakaan minun kanssani koska halusi uskoa että syöpähoidot auttaa/tehoaa. Ei elänyt kuitenkaan kuten ennen koska meni äkkiä huonoon kuntoon. Syöpä löytyi tammikuussa ja hän kuoli maaliskuussa.

Vierailija
4/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini sai syöpädiagnoosin, hän kertoi siitä läheisille avoimesti. Kaikki me tiesimme, että sei siltä tieltä takaisin tulla, mutta ei sitä kukaan ääneen sanonut. Ei tarvinnut.

Vierailija
5/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia tädilleni, mutta hän puhui 2 vuotta joka viikko kuolemastaan, niin ehdin jo vähän antaa mennä toisesta korvasta ulos. Ensimmäiset pari kuukautta jaksoin miettiä hänen kanssaan, mutta en sen pidemmälle. Hän oli "vain" vanha. Ei sairastanut mitään erityistä.

Vierailija
6/6 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini oli oikein hyvällä tuulella sairaalassa kuolinvuoteellaan ja puheli, miten isoisä kyllä pärjää, kun hän on poissa. Sydän kesti vielä joitain päiviä, sitten hän nukkui pois. Minulle jäi tuosta tapaamisesta hyvä olo.