Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kerrankin hyvin istuvat rintsikat. Istuu vaatteet paljon paremmin. Ihan totta on että hyvinistuviin alusvaatteisiin kannattaa satsata

Vierailija
15.04.2025 |

Juu kokohan on ollut mulla ihan päin helvettiä entisissä liiveissä että ei ihmekään että on huomattava ero😄 On kyllä vähän tottumista näihin "uusiin" tisseihin. Paljon korkeammalla ovat ja ihan eri malliset, ryhdikkäät. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näin se on, kannattaa satsata alusvaatteisiin. Vaatteet istuu paremmin, ja kesähelteillä erityisesti olen huomannut että kun on hyvät alusvaatteet, ei tule niin helposti enää hiertymiä. 

Vierailija
2/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutenkin tosi kiinteät D75-rinnst, mitkä ei yhtään roiku, mutta ne ovat erillään toisistaan, mutta silti alusvaatteet parantaa, vaikka minulla onkin täydellinen vartalo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen osaa paljon paremmin arvioida nuo kokoasiat - siksi mieluummin erikoisliikkeeseen kuin mihinkään SOKOKselle.

Itse kun olen tarkka ja hiukan vanhanaikainen näissä asioissa, ostan aina kaksi alaosaa, ne kun "kuluvat" nopeammin. Muutenkin pitää olla koko setti samaa sarjaa, liivit ja housut lisättynä sukkanauhavyöllä, jos sellainen sarjaan kuuluu. Myös korsetin kanssa pitää olla samaa sarjaa housut.

Vierailija
4/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Itse ostin viimeksi liivit Halpahallista ja vaikka kaupassa tuntui tosi hyviltä niin käyttäessä valuu, käsiä nostaessa nousee. Eli väärä koko. 

Ensi kerralla testaan pienempiä. En onneksi käytä liivejä kuin harvoin ihmisten ilmoilla käydessä, sen ajan kestää huonoillakin.

Vierailija
5/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilainen osaa paljon paremmin arvioida nuo kokoasiat - siksi mieluummin erikoisliikkeeseen kuin mihinkään SOKOKselle.

Itse kun olen tarkka ja hiukan vanhanaikainen näissä asioissa, ostan aina kaksi alaosaa, ne kun "kuluvat" nopeammin. Muutenkin pitää olla koko setti samaa sarjaa, liivit ja housut lisättynä sukkanauhavyöllä, jos sellainen sarjaan kuuluu. Myös korsetin kanssa pitää olla samaa sarjaa housut.

Mulle on Funky ladyssa yritetty myydä huonosti istuvia liivejä. Ei heillä ollut tarjota minulle sopivia (kaaritueton, ympärys max 65cm, tukeva kuppi), niin Aubaden liivejä vaan tupattiin ja kehuttiin että nämä on hyvät. Puoli kuppia oli tyhjänä!

Vierailija
6/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiveillä epäluonnolliseen asentoon nostetut tissit näyttävät paremmilta vaatteissa kuin luonnollisena. On se niin väärin. Riisuessa tulee aina pettymys.

Vierailija
7/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiveillä epäluonnolliseen asentoon nostetut tissit näyttävät paremmilta vaatteissa kuin luonnollisena. On se niin väärin. Riisuessa tulee aina pettymys.

Onko tässä miesnäkökulma?

Vierailija
8/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä miesnäkökulma?

😄 Ei ole, vaan inhorealisti naisnäkökulma.

Vierailija
9/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkuja? Tämä on vain oma näkemykseni, en sitä tyrkytä. Toki kaikilla ei ole varaa tuohon.

Vierailija
10/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkuja? Tämä on vain oma näkemykseni, en sitä tyrkytä. Toki kaikilla ei ole varaa tuohon.

MInä alapeukutin vaatevalinnoille, sukkanauhoille ja korsetille. Nousi heti 30-luku silmien eteen.

Vierailija
11/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-Kälviän poikamiesten yhdistyksen puolesta toivoisin, ettet käyttäisi liivejä ollenkaan. Vapauttakaa tissit! Puheenjohtaja kuiskasi juuri korvaani ettei paitakaan ole pakollinen, vapauttakaa tissit! Järjestämme seuraavaksi housuista suljetun lippuäänestyksen.

Vierailija
12/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole rahaa tuollaiseen ja kokokin on liian iso. Erikoisliikkeissä myydään myös liian kireitä rintaliivejä. Haluan sellaiset, jotka ei kiristä. Pääasia, että on jotkut. Käytän vain yksiä rintaliivejä.

Vierailija
13/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä alapeukutin vaatevalinnoille, sukkanauhoille ja korsetille. Nousi heti 30-luku silmien eteen.

Mitä niissä oli alapeukuttamista? 

Vierailija
14/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole rahaa tuollaiseen ja kokokin on liian iso. Erikoisliikkeissä myydään myös liian kireitä rintaliivejä. Haluan sellaiset, jotka ei kiristä. Pääasia, että on jotkut. Käytän vain yksiä rintaliivejä.

Sama. Jos liivit on "oikean kokoiset", niistä tulee kipuja koska ovat niin tiukat.

Rahan puolesta voisin liivini liikkeestä ostaa vaan tuossa ongelma. Lisäksi sen kerran kun olen liiviliikkeessä käynyt, myyjä tuli ilmoittamatta sovituskoppiin ja vetäisi verhon auki, että miltäs täällä näyttää! Ja kopeloi lupaa kysymättä rintojani ja arvioi sitä ja tätä. Puin päälleni ja lähdin.

Vierailija
15/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tähän tarvitaan kuva, liiveillä ja ilman.

ps. kuva pillustasi olis kiva lisä

Vierailija
16/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin ja kirjoitin kommentin huonosta kokemuksesta. Eikä se ole ainoa. En saa Suomesta sopivia liivejä, mutta tätä ei myyjät usko. Onko heillä provisiopalkka vai miksi yritetään pakottaa asiakas ostamaan vääränkokoisia liivejä.

Saan aina kuulla, että kokeile rinnakkaiskokoa. Ai jaa?! Ihan kuin en olisi 45-vuotiaaksi mennessä asiasta kuullut. Oma kokoni olisi 60D, joten 65C olisi rinnakkaiskoko. Silti tästäkin yrittävät vääntää, että kokeile 70B. Juu, olen kokeillut. Nousee ylöspäin.

Ja nimenomaan haluan kaarituettomat liivit. 

Vierailija
17/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut korsetti- ja sukkanauhahöpinöistä. Oma näkemykseni, ei varallisuuskysymys. T: yksi alapeukuttajista

Vierailija
18/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä "oikeat liivikaupat" oikein on???

Vierailija
19/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v itun hyvinistuviin? :'D opettele suomen alkeet.

Vierailija
20/26 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä "oikeat liivikaupat" oikein on???

Alusasuliikkeitä. Esim. jo mainittu Funky lady Helsingissä.